Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHrubý, Jiří
dc.contributor.authorFuglíček, Ladislav
dc.date.accessioned2021-02-05T10:33:47Z
dc.date.available2021-02-05T10:33:47Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/142788
dc.description.abstractTato práce je zaměřena na racionalizaci, inovaci výroby a vytvoření projektu pro výrobu součástí elektrického motoru. Výroba elektrických motorů je velmi složitá, z důvodu vysoké pracnosti. Převažuje výroba ruční nad strojní a z hlediska vyrobitelnosti motoru je výroba časově velmi náročná. U velkých motorů se jedná o výrobu kusovou. V úvodu práce jsou představeny metody řešení, které byly použity pro tuto práci. V následující části byla zhodnocena obtížnost výroby a poté zvoleny součásti, na kterých tyto metody byly použity. Další část byla zaměřena na jednotlivá řešení s možností zhodnocení pro danou výrobu pro vybrané součásti. Tyto metody jsou používané v dnešní době pro zefektivňování a zlepšování řízení výroby a následně aplikovány ve výrobních procesech. Cílem této disertační práce bylo zvýšení produktivity, efektivnosti a konkurenceschopnosti strojírenského podniku zaměřeného na výrobu elektrických motorů na trhu za použití moderních metod řízení podniku. Tato práce je aplikována na strojírenský podnik, který je výrobcem elektrických motorů. Produktovou řadou jsou synchronní motory. Velikost produkce a kapacita výroby této řady motorů je závislá na základních ukazatelích, což je hmotnost motorů a jejich konstrukce. Podnik se specializuje na kusovou nebo malosériovou výrobu a z používaných metod pro tento typ výroby jsou navrženy metody lean manufacturing, spaghetti diagram, OPT nebo one – piece flow.cs
dc.description.abstractThis work is focused on rationalization, innovation of production and creation of a project for the production of electric motor components. The production of electric motors is very complicated due to the high workload. Manual production above the machine predominates, and production is time consuming in terms of engine manufacturability. For large engines it is a piece production. The introduction presents the methods of solution that were used for this work. In the following section, the difficulty of production was evaluated and then the components on which these methods were used selected. The next part was focused on individual solutions with the possibility of recovery for the production for selected components. These methods are used today to streamline and improve production management and subsequently applied in production processes. The aim of this dissertation was to increase the productivity, efficiency and competitiveness of an engineering company focused on the production of electric motors on the market using modern methods of business management. This work is applied to an engineering company that is a manufacturer of electric motors. The product line is synchronous motors. The production size and production capacity of this series of engines depends on the basic indicators, which is the weight of the engines and their design. The company specializes in piece or small series production and lean manufacturing, spaghetti diagram, OPT or one-piece flow methods are proposed from the methods used for this type of production.en
dc.format167 listů : ilustrace + 1 CD-R
dc.format.extent5310600 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectinovace, racionalizace, statorové cívka, hřídelcs
dc.subjectinnovation, rationalization, stator coil, shaften
dc.titleVýzkum, inovace, racionalizace a projekt výroby v závodě ČKDcs
dc.title.alternativeResearch, Innovation, Rationalization and Project Production in the Factory ČKDen
dc.typeDisertační prácecs
dc.identifier.signature202100010
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových prací
dc.contributor.refereeDvořák, Zdeněk
dc.contributor.refereeNevima, Jan
dc.contributor.refereeStančeková, Dana
dc.date.accepted2021-01-13
dc.thesis.degree-namePh.D.
dc.thesis.degree-levelDoktorský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojnícs
dc.description.department345 - Katedra mechanické technologiecs
dc.thesis.degree-programStrojní inženýrstvícs
dc.thesis.degree-branchStrojírenská technologiecs
dc.description.resultvyhovělcs
dc.identifier.senderS2723
dc.identifier.thesisFUG0003_FS_P2346_2303V002_2020
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam