Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorZavila, Ondřej
dc.contributor.authorPřibyl, Pavel
dc.date.accessioned2021-07-15T09:29:09Z
dc.date.available2021-07-15T09:29:09Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/143723
dc.description.abstractPředložená bakalářská práce se zabývá implementací modelů lidských faktorů do vyšetřovacích mechanismů dopravních nehod u HZS ČR. První část se zaměřuje na statistiku dopravní nehodovosti požární techniky v ČR. Druhá část specifikuje pojem lidský faktor a rozebírá příklady modelů lidských faktorů používaných v různých odvětvích průmyslu. Ve třetí části jsou postupně rozebírány jednotlivé obsahy vyšetřovacích zpráv HZS ČR a VzS AČR, kdy jsou vyšetřovací zprávy VzS AČR použity jako výchozí bod pro porovnání a případné doplnění vyšetřovacích zpráv HZS ČR. V poslední části práce je shrnut návrh implementace metod lidských faktorů do prostředí vyšetřování dopravních nehod požární techniky u HZS ČR. Závěrem je vytvořena případová studie vyšetřovací zprávy dopravní nehody pomocí rozboru modelem HFACS.cs
dc.description.abstractThe submitted bachelor thesis is dealing with the implementation of human factor models into the investigation processes examining traffic accidents of the Fire Rescue Service of the Czech Republic. The first part of this thesis focuses on the statistics of road traffic accidents involving Fire Service vehicles. The second part specifies the term ‘human factor’ and examines the human factor models used in different industrial sectors. The third part studies the contents of the Fire Rescue Services’ investigation reports and the investigation reports of the Czech Air Force, which are then used as a starting point for the comparison and possible restructuring of the Fire Rescue Services’ investigation reports. The last part of the thesis summarizes the suggested implementation of human factor models into the examination procedure of road traffic accidents involving the Czech Fire Service vehicles. The very end section is devoted to a case study, in which a traffic incident investigation report is analysed using the HFACS model.en
dc.format.extent2163799 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectLidské faktorycs
dc.subjectvyšetřovací zprávy dopravních nehodcs
dc.subjectmodelcs
dc.subjectHasičský záchranný sbor České republikycs
dc.subjectHFACScs
dc.subjectdopravní nehody požární technikycs
dc.subjectHuman factorsen
dc.subjecttraffic accident investigation reportsen
dc.subjectmodelen
dc.subjectFire Rescue Service of the Czech Republicen
dc.subjectHFACSen
dc.subjectroad traffic accidents of the Fire Service vehiclesen
dc.titleNávrh inovativního přístupu k evidenci dopravních nehod u HZS ČRcs
dc.title.alternativeInnovative Approach Concept of Traffic Accident Evidence for Fire Rescue Service of the Czech Republicen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeNekula, Martin
dc.date.accepted2021-05-24
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Fakulta bezpečnostního inženýrstvícs
dc.description.department030 - Katedra požární ochranycs
dc.thesis.degree-programPožární ochrana a průmyslová bezpečnostcs
dc.thesis.degree-branchTechnika požární ochrany a bezpečnosti průmyslucs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2720
dc.identifier.thesisPRI0144_FBI_B3908_3908R006_2021
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam