dc.contributor.advisor | Kučera, Petr | |
dc.contributor.author | Dvořák, Michal | |
dc.date.accessioned | 2021-07-15T09:29:17Z | |
dc.date.available | 2021-07-15T09:29:17Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/143759 | |
dc.description.abstract | Tématem této bakalářské práce je požární bezpečnost dobíjecích stanic pro elektrická vozidla při dobíjení. V úvodní části práce je popsán nárůst elektrických vozidel
a dobíjecích bodů. Následně je uvedeno, jak elektromobil a plug-in hybrid vypadá, z čeho se skládá jejich lithium-iontová baterie, a jaká jsou rizika požáru. Dále jsou v práci popsány dobíjecí stanice, dobíjecí body, výkony těchto stanic, používané konektory a jejich možné umístění. Další část práce tvoří analýza současně platných předpisů pro dobíjecí body z pohledu požární bezpečnosti na území České republiky a vybraných zahraničních států. Závěrem práce je proveden návrh optimálního technického a organizačního systému zabezpečení požární ochrany dobíjecích bodů v souvislosti s jejich umístěním. | cs |
dc.description.abstract | The topic of this bachelor thesis is fire safety of charging stations for electric vehicles during charging. The introductory part of the work describes the increase of electric vehicles and charging points. Subsequently, it is described what an electric car and a plug-in hybrid looks like, what their lithium-ion battery consists of and what the risks of fire are. Furthermore, the work describes charging stations, charging points, power of these stations, used connectors and their possible location. Another part of the work is an analysis of currently valid regulations for charging points from the point of view of fire safety in the Czech Republic and selected foreign countries. At the end of the work,
a proposal for an optimal technical and organizational system for ensuring fire protection of charging points in connection with their location is made. | en |
dc.format.extent | 3012659 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | elektrické vozidlo | cs |
dc.subject | elektromobil | cs |
dc.subject | plug-in hybrid | cs |
dc.subject | dobíjecí stanice | cs |
dc.subject | dobíjecí bod | cs |
dc.subject | Wallbox | cs |
dc.subject | požární ochrana | cs |
dc.subject | electric vehicle | en |
dc.subject | battery electric vehicle | en |
dc.subject | plug-in hybdrid electric vehicle | en |
dc.subject | charging sttaion | en |
dc.subject | charging point | en |
dc.subject | Wallbox | en |
dc.subject | fire safety | en |
dc.title | Nabíjecí stanice pro elektromobily z pohledu požární bezpečnosti | cs |
dc.title.alternative | Charging Stations for Electric Vehicles from the Point of View of Fire Safety | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Kosíková, Kateřina | |
dc.date.accepted | 2021-05-24 | |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Fakulta bezpečnostního inženýrství | cs |
dc.description.department | 030 - Katedra požární ochrany | cs |
dc.contributor.consultant | Směja, Aleš | |
dc.thesis.degree-program | Požární ochrana a průmyslová bezpečnost | cs |
dc.thesis.degree-branch | Technika požární ochrany a bezpečnosti průmyslu | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2720 | |
dc.identifier.thesis | DVO0193_FBI_B3908_3908R006_2021 | |
dc.rights.access | openAccess | |