dc.contributor.advisor | Barčová, Karla | |
dc.contributor.author | Plucnar, Jan | |
dc.date.accessioned | 2021-07-15T09:29:23Z | |
dc.date.available | 2021-07-15T09:29:23Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/143786 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se věnuje využitím termokamery při jízdě vozidlem za snížené viditelnosti s ohledem na možnou srážku se zvěří či chodci. Teoretická část pokračuje obecným představením termokamery, popisem tohoto zařízení a využitím. Popsány jsou zde i technologie lidar, radar a night vision. Praktická část byla rozdělena do tří oblastí. V první části se měřila závislost na vzdálenosti objektu (chodce) od vozidla. Druhé měření se zabývalo závislostí na rychlosti jedoucího automobilu v porovnáním s kvalitou snímání. Poslední oblast se věnovala porovnáním dosahů kamer s reakčními časy řidiče. | cs |
dc.description.abstract | This bachelor thesis deals with the application of thermal imaging in reduced visibility when driving a car. It includes a possible collision with animals or pedestrians. The theoretical part continues with a general introduction of the thermal imaging, a description of the device and its application. Lidar, radar and night vision technologies are also described here. The practical part was divided into three fields of use. In the first part, the dependence on the distance of the object (pedestrian) from the vehicle was measured. The second measurement dealt with the dependence on the speed of a moving car in comparison with the quality of scanning. The last part was devoted to comparing the ranges of cameras with the reaction times of the driver. | en |
dc.format.extent | 2735702 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | termokamera | cs |
dc.subject | srážka se zvěří | cs |
dc.subject | jízda za snížené viditelnosti | cs |
dc.subject | detekce a identifikace | cs |
dc.subject | Thermal imaging | en |
dc.subject | animal-vehicle collision | en |
dc.subject | driving in reduced visibility | en |
dc.subject | detection and identification | en |
dc.title | Využití termokamery jako prevence srážky vozidla se zvěří za snížené viditelnosti | cs |
dc.title.alternative | The use of a thermal imaging to prevent a vehicle collision in reduced visibility | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Lesňák, Michal | |
dc.date.accepted | 2021-05-26 | |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Fakulta bezpečnostního inženýrství | cs |
dc.description.department | 060 - Katedra bezpečnostních služeb | cs |
dc.thesis.degree-program | Požární ochrana a průmyslová bezpečnost | cs |
dc.thesis.degree-branch | Technická bezpečnost osob a majetku | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2720 | |
dc.identifier.thesis | PLU0028_FBI_B3908_3908R005_2021 | |
dc.rights.access | openAccess | |