Show simple item record

dc.contributor.advisorJežek, David
dc.contributor.authorBauer, Jan
dc.date.accessioned2021-07-15T09:31:07Z
dc.date.available2021-07-15T09:31:07Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/144004
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá rozšířením programu Modeler neuronových sítí o modul pro algoritmus typu učení reinforcement learning zvaný Q-learning s využitím umělých neuronových sítí. Cílem je demonstrovat tento typ učení na prostředí vybraných typů klasických arkádových her od společnosti Atari. Práce se také zaměřuje i na paralelizaci této metody učení. V této práci jsou tedy popsány předpoklady pro porozumění problematice propojení Q-learning algoritmu s umělými neuronovými sítěmi a jeho následná adaptace na přidělený typ testovacího prostředí. Dále návrh a postup k vypracování zadání této práce, způsob nastavení parametrů algoritmu, technologie použité pro implementaci a zhodnocení výsledku práce.cs
dc.description.abstractThis thesis focuses on extension of Neural net modeler by module for one of the reinforcement learning algorithm called Q-learning with the use of artificial neural network. The aim is to demonstrate this type of learning on chosen environment types of classic arcade videogames from Atari company. Thesis is also focused on parallelization of this method of learning. In this thesis are described assumptions to understand problematics connection of Q-learning algorithm with artificial neural networks and its adaptation on assigned type of testing environment. Then the design and developing process of this thesis task, algorithm parameters setting methods, technologies used for implementation and conclusion evaluating the result.en
dc.format.extent2309266 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectdiplomová prácecs
dc.subjectReinforcement learningcs
dc.subjectDeep Q-learningcs
dc.subjectArtificial neural networkscs
dc.subjectJavacs
dc.subjectJavaFXcs
dc.subjectmaster thesisen
dc.subjectReinforcement learningen
dc.subjectDeep Q-learningen
dc.subjectArtificial neural networksen
dc.subjectJavaen
dc.subjectJavaFXen
dc.titleModul pro Q-Learning pro Modeler neuronových sítícs
dc.title.alternativeModule Q-Learning for Neuron Net Modeleren
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeŠtolfa, Svatopluk
dc.date.accepted2021-06-02
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatikycs
dc.description.department460 - Katedra informatikycs
dc.thesis.degree-programInformační a komunikační technologiecs
dc.thesis.degree-branchInformatika a výpočetní technikacs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2724
dc.identifier.thesisBAU0025_FEI_N2647_2612T025_2021
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record