Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMoldřík, Petr
dc.contributor.authorHoužva, Martin
dc.date.accessioned2021-07-15T09:31:53Z
dc.date.available2021-07-15T09:31:53Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/144115
dc.description.abstractPráce se zabývá legislativními postupy při projektování a provozování napájecích zařízení drážních systémů. V úvodu se seznamuje s legislativními předpisy a technickou normalizací určující konkretizaci napájecích systémů. Seznamuje s topologií napájecích systémů pro dráhy celostátní, regionální a vlečky včetně drah tramvajových a trolejbusových včetně bezpečnostních opatření při práci na nich. Popisuje nezbytné kroky při projektování a rekonstrukci trakčních měníren a transformoven včetně legislativních postupů při ohlašovací a schvalovací proceduře. Uvádí požadavky pro zdravotní a odbornou způsobilost osob při obsluze napájecích systémů včetně pravidelných prohlídek zařízení a kompetence státního odborného dozoru. V závěru popisuje rozdíly mezi zařízeními spadajících do skupin určených technických zařízení a vyhrazených technických zařízení.cs
dc.description.abstractThe thesis focuses on legislative procedures during designing and operatng of traction power supply systems of railway applications, especially traction substantions. The first chapter focuses onlegislative regulations and technical standardization determining the concretization of power supply systems. It describes the topology of power supply systems of national, regional and siding tracks including tram and trolley tracks including the safety regulations for manipulating with them. It describes the basic steps in the desing and reconstruction of traction converter and transformation stations, including legislative procedures for the notification and approval process. The thesis also describes the measures necessary for meeting the medical and proffesional reuqirements to be able to manipulate the ower supply systems including periodic inspections of the equipment and competence of the state supervision institute. In the end, it describes the difference between the described equipment that belongs to the group of railway equipment and reserved electrical equipment.en
dc.format.extent1546668 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectUTZ, VTZ, napájecí zařízení, trakční vedení, trakční měnírna, trakční transformovna, stavba dráhy, bludný proud, legislativa, normalizace, projektová dokumentace, revizecs
dc.subjectrailway equipment, reserved electrical equipment, power supply device, overhead lines, traction converter station, traction transformation station track construction, stray current, contact line zone and current collector zone, legislation, technical standardization, project documentation, revisionen
dc.titleLegislativní požadavky pro projekci a provoz silnoproudých napájecích zařízení drážních systémůcs
dc.title.alternativeLegislative requirements for the design and operation of power supply equipment for railway systemsen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeMlčák, Tomáš
dc.date.accepted2021-05-31
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatikycs
dc.description.department410 - Katedra elektroenergetikycs
dc.thesis.degree-programElektroenergetikacs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2724
dc.identifier.thesisHOU0020_FEI_B0713A060005_2021
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam