dc.contributor.advisor | Seidl, David | |
dc.contributor.author | Endrych, Dominik | |
dc.date.accessioned | 2021-07-15T09:32:01Z | |
dc.date.available | 2021-07-15T09:32:01Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/144143 | |
dc.description.abstract | Tato práce pojednává o mé odborné praxi ve firmě Tasty Air s.r.o. V průběhu praxe jsem se zabýval programováním a tvorbou 3D hry v herním enginu Unity na pozici juniorského vývojáře. V práci se nejprve stručně zabývám využitím herních enginů v dnešní době. Dále pak popisuji postup vývoje a jednotlivé komponenty enginu Unity, se kterými jsem se na praxi setkal. | cs |
dc.description.abstract | This thesis describes my professional practice in Tasty Air s.r.o. company. During my practice I was involved in programming and development of 3D game in game engine Unity as a junior developer. In this thesis I first briefly describe current usage of game engines. Then I talk about course of development and each component in engine Unity, that I came across during my professional practice. | en |
dc.format.extent | 1292339 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Unity | cs |
dc.subject | herní engine | cs |
dc.subject | odborná praxe | cs |
dc.subject | firma | cs |
dc.subject | Tasty Air | cs |
dc.subject | Unity | en |
dc.subject | game engine | en |
dc.subject | professional practice | en |
dc.subject | company | en |
dc.subject | Tasty Air | en |
dc.title | Absolvování individuální odborné praxe | cs |
dc.title.alternative | Individual Professional Practice in the Company | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.date.accepted | 2021-06-01 | |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatiky | cs |
dc.description.department | 460 - Katedra informatiky | cs |
dc.contributor.consultant | Buday, Vojtěch | |
dc.thesis.degree-program | Informační a komunikační technologie | cs |
dc.thesis.degree-branch | Informatika a výpočetní technika | cs |
dc.description.result | velmi dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2724 | |
dc.identifier.thesis | END0013_FEI_B2647_2612R025_2021 | |
dc.rights.access | openAccess | |