dc.contributor.advisor | Němec, Martin | |
dc.contributor.author | Fojtík, Ondřej | |
dc.date.accessioned | 2021-07-15T09:32:19Z | |
dc.date.available | 2021-07-15T09:32:19Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/144175 | |
dc.description.abstract | Hlavním cílem této bakalářské práce bylo podívat se na oblast rozšířené reality. Hlavní část je věnována vývoji ukázkových aplikací, které prakticky ukazují mošnosti rozšířené reality na zařízení Hololens 2. V teoretické části práce se lehce zaměřuji na práci v herním enginu Unreal Engine 4, ale vetšína práce se zaměřuje na vývoj s knihovnou OpenXR. V rámci bakalářské práce jsem vytvořil ukázkové aplikace, které prakticky demonstrují možnosti rozšířené reality. | cs |
dc.description.abstract | This thesis covers implementation of an Augmented reality (AR) application, which demonstrates basic capabilities of Hololens 2 headset. This application could be used in places such as museum, where we could use application-rendered text as an exhibit description, or in medicine for its model-rendering capabilities, which we could use for displaying various organs. Practical part of this theses focuses on implementation of an AR application written in C++ using open-source library OpenXR. Furthermore the theses compares Hololens 1 and 2 headsets, and explains the choise of a framework one should choose if developing an AR application. | en |
dc.format.extent | 15794981 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Rozšířená realita | cs |
dc.subject | DirectX | cs |
dc.subject | OpenXR | cs |
dc.subject | UWP | cs |
dc.subject | CppWinRT | cs |
dc.subject | bakalářská práce | cs |
dc.subject | Augmented reality | en |
dc.subject | DirectX | en |
dc.subject | OpenXR | en |
dc.subject | UWP | en |
dc.subject | CppWinRT | en |
dc.subject | bachelor thesis | en |
dc.title | Rozšířená realita a možnosti brýlí Microsoft Hololens 2 | cs |
dc.title.alternative | Augmented Reality and Possibilities of Headset Microsoft Hololens 2 | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Fabián, Tomáš | |
dc.date.accepted | 2021-06-01 | |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatiky | cs |
dc.description.department | 460 - Katedra informatiky | cs |
dc.thesis.degree-program | Informační a komunikační technologie | cs |
dc.thesis.degree-branch | Informatika a výpočetní technika | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2724 | |
dc.identifier.thesis | FOJ0104_FEI_B2647_2612R025_2021 | |
dc.rights.access | openAccess | |