Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVilamová, Šárka
dc.contributor.authorKubis, Marek
dc.date.accessioned2021-07-15T09:32:24Z
dc.date.available2021-07-15T09:32:24Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/144178
dc.description.abstractCílem této diplomové práce je analýza opatření, přijatých v období první vlny epidemie koronaviru, jejichž smyslem bylo podpořit interní obchodní síť a motivovat pracovníky k plnění obchodních cílů a poté doporučit optimalizaci těchto opatření. Diplomová práce obsahuje představení společnosti, ve které je téma diplomové práce zpracováváno, dále kapitolu teoretických východisek, která je zaměřena na marketingový výzkum, řízení změn a vnitrofiremní komunikaci. V praktické části je provedena analýza přijatých opatření a současného stavu ve společnosti a marketingový výzkum, jeho příprava, analýza dat a následně jsou vyhodnoceny výzkumné hypotézy. Návrhy a doporučení optimalizace jsou výstupem z dotazníkového šetření a z analýzy současného stavu.cs
dc.description.abstractThe aim of this diploma thesis is to analyze measures, which were undertaken during the first wave of coronavirus epidemic and then recommend optimization of this measures. Purpose of this measures was to motivate members of internal sales team to fulfill business goals. Thesis contains introduction of the company in which the topic of the thesis is processed, then continues to the chapter of theoretical background. This chapter is dedicated to marketing research, change management and corporate communication. Practical part of the thesis is dedicated to analyzing current state in the company and analysis of taken measures, then continues with marketing research, his preparation, execution, analysis of acquired data and then research hypotheses are evaluated. The suggestions for optimization are based on results of marketing research and from the analysis of the current situation.en
dc.format.extent2286102 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMarketingový výzkumcs
dc.subjectřízení změncs
dc.subjectdotazníkové šetřenícs
dc.subjectoptimalizacecs
dc.subjectfiremní komunikacecs
dc.subjectMarketing researchen
dc.subjectchange managementen
dc.subjectquestionnaireen
dc.subjectoptimizationen
dc.subjectcorporate communicationen
dc.titleOptimalizace interní obchodní sítě podniku v kontextu současné ekonomické situacecs
dc.title.alternativeOptimization of Company´s Internal Sales Network in the Current Economic Situationen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeVilášková, Miriam
dc.date.accepted2021-06-02
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Fakulta materiálově-technologickács
dc.description.department634 - Katedra ekonomiky a managementu v průmyslucs
dc.thesis.degree-programManagement kvality a řízení průmyslových systémůcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a management v průmyslucs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2736
dc.identifier.thesisKUB0346_FMT_N0413A270002_S02_2021
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam