Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSmajdorová, Tereza
dc.contributor.authorBartoň, Vítězslav
dc.date.accessioned2021-07-15T09:32:35Z
dc.date.available2021-07-15T09:32:35Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/144224
dc.description.abstractTato bakalářská práce je zaměřena na aplikaci vybraných nástrojů managementu kvality na odhalování příčin vzniku vad na vybraném produktu ve společnosti, která se zabývá výrobou plastových dílů. V teoretické části je objasněn pojem management kvality a jeho vliv na automobilový průmysl. Pozornost je dále věnována řízení neshodného produktu, způsobu řešení reklamací a využití některých základních nástrojů managementu kvality používaných pří řešení reklamací. Praktická část se zabývá charakteristikou společnosti a seznámením se s řízením reklamací dle interních dokumentů organizace. Dále je řešena konkrétní reklamace na vybraném produktu. Pomocí aplikace některých základních nástrojů managementu kvality jsou identifikovány kořenové příčiny pro vznik a únik vady. Po vyhodnocení výsledků jsou navržena vhodná nápravná a preventivní opatření.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis is focused on the application of selected quality management tools for detecting causes of defects of a selected product in a company that manufactures plastic components. The theoretical part explains the term quality management and its impact on the automotive industry. Attention is also paid to the management of a nonconforming product, the way of resolving complaints and the use of some basic quality management instruments used in resolving complaints. The practical part deals with the characteristics of the company and getting acquainted with the management of complaints according to the internal documents of the organization. Furthermore, a specific complaint about a selected product is resolved. Using the application of some basic quality management tools, the root causes for the occurrence and escape of a defect are identified. After assessing the results, appropriate corrective and preventive measures are proposed.en
dc.format.extent2596157 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectreklamacecs
dc.subjectvývojový diagramcs
dc.subjectIshikawův diagramcs
dc.subjectParetova analýzacs
dc.subjectcomplainten
dc.subjectflowcharten
dc.subjectIshikawa diagramen
dc.subjectPareto analysisen
dc.titleAplikace vybraných nástrojů managementu kvality na odhalování příčin vzniku vad na vybraném produktucs
dc.title.alternativeApplication of Selected Quality Management Tools to Detect the Causes of Defects in the Selected Producten
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeTylečková, Eva
dc.date.accepted2021-06-08
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Fakulta materiálově-technologickács
dc.description.department639 - Katedra managementu kvalitycs
dc.contributor.consultantVojáčková, Alena
dc.thesis.degree-programEkonomika a řízení průmyslových systémůcs
dc.thesis.degree-branchManagement kvalitycs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2736
dc.identifier.thesisBAR0559_FMT_B3922_3902R062_2021
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam