Show simple item record

dc.contributor.advisorVilamová, Šárka
dc.contributor.authorKubiczek, Willard
dc.date.accessioned2021-07-15T09:32:57Z
dc.date.available2021-07-15T09:32:57Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/144331
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá problematikou konkurenceschopnosti a faktory, které ovlivňují společnost ESG Dolní Lomná s.r.o., jež působí v potravinářském průmyslu. Mezi tyto faktory řadíme konkurenci, konkurenční výhody, konkurenční strategie, inovace, marketingový mix, aj. Cílem této práce je provést s použitím vhodných metod, hodnocení aktuálního vývoje konkurenceschopnosti v této společnosti. Pro hodnocení konkurenceschopnosti budou použity metody, jak vnějšího, tak vnitřního okolí. V závěru této práce autor zhodnotí dosažené výsledky a nabídne návrhy směřující ke zlepšení tržního postavení hodnocené firmy a její možný budoucí rozvoj v rámci konkurenčního prostředí.cs
dc.description.abstractThis diploma thesis deals with competitiveness issues and factors that influence ESG Dolní Lomná s.r.o., which is active in the food industry. These factors include competition, competitive advantages, competitive strategies, innovation, marketing mix, etc. The aim of this work is to carry out, using appropriate methods, an evaluation of the current development of competitiveness in this company. Methods, both external and indoor, will be used to assess competitiveness. At the end of this work, the author will evaluate the results achieved and offer suggestions aimed at improving the market position of the evaluated firm and its possible future development within a competitive environment.en
dc.format.extent1131892 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectKonkurencecs
dc.subjectkonkurenční strategiecs
dc.subjectkonkurenční prostředícs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjecthodnocení konkurenceschopnostics
dc.subjectCompetitionen
dc.subjectcompetetive strategyen
dc.subjectcompetetive environmenten
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectcompetitiveness assessmenten
dc.titleZvýšení konkurenceschopnosti vybrané společnostics
dc.title.alternativeIncrease Competitiveness of Selected Companyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereePala, Tomáš
dc.date.accepted2021-06-02
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Fakulta materiálově-technologickács
dc.description.department634 - Katedra ekonomiky a managementu v průmyslucs
dc.thesis.degree-programManagement kvality a řízení průmyslových systémůcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a management v průmyslucs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2736
dc.identifier.thesisKUB0438_FMT_N0413A270002_S02_2021
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record