dc.contributor.advisor | Pawlenka, Tomáš | |
dc.contributor.author | Januška, Lukáš | |
dc.date.accessioned | 2021-07-15T09:32:59Z | |
dc.date.available | 2021-07-15T09:32:59Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/144340 | |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce se zabývá zhodnocením současně používaných motorů LEM200-D13, jejich záporných vlastností a rešerší trhu pro výběr adekvátní náhrady. Dále je zde popsán nově vybraný elektromotor Motenergy ME 1304, jeho výkonové parametry a zapojení pomocí nových měničů.
Práce dále zahrnuje popis možného řešení chlazení a výpočet velikosti chladiče pro soustavu čtyř elektromotorů ME1304.
Návrh nového uložení elektromotoru v E-Buggy, popis jednotlivých součástí a výrobní výkresy pro tyto součásti. Závěr práce se věnuje zapojení elektromotoru k měniči a připojení k motorové brzdě pro měření výkonových parametrů v laboratořích na fakultě materiálově technologické, společně s uvedením dosažených výsledků. | cs |
dc.description.abstract | This diploma thesis deals with the evaluation of currently used LEM200-D13 engines, their negative properties and market research for the selection of adequate replacement. Furthermore, the newly selected electric motor Motenergy ME 1304, its power parameters and connection using new inverters are described here.
The work also includes a description of a possible cooling solution and calculation of the size of the cooler for a system of four ME1304 electric motors.
Design of a new electric motor housing in E-Buggy, description of individual components and production drawings for these components. The conclusion of the work is devoted to the connection of the electric motor to the converter and the connection to the motor brake for measuring power parameters in laboratories at the Faculty of Materials Technology, together with the results obtained. | en |
dc.format.extent | 2321466 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Elektromotor ME1304 | cs |
dc.subject | chlazení | cs |
dc.subject | motorová brzda | cs |
dc.subject | měření výkonu | cs |
dc.subject | uložení | cs |
dc.subject | Electric motor ME1304 | en |
dc.subject | cooling | en |
dc.subject | engine dynamometer | en |
dc.subject | measuring power | en |
dc.subject | draft | en |
dc.title | Návrh alternativní pohonné jednotky pro prototyp vozidla E-Buggy | cs |
dc.title.alternative | Design of an alternative drive for the E-Buggy vehicle prototype | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Sehnoutka, Petr | |
dc.date.accepted | 2021-05-31 | |
dc.thesis.degree-name | Ing. | |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Fakulta materiálově-technologická | cs |
dc.description.department | 632 - Katedra materiálů a technologií pro automobily | cs |
dc.thesis.degree-program | Materiály a technologie pro automobilový průmysl | cs |
dc.description.result | velmi dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2736 | |
dc.identifier.thesis | JAN0385_FMT_N0715A270004_2021 | |
dc.rights.access | openAccess | |