Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorStolárik, Martin
dc.contributor.authorŠoustal, Jan
dc.date.accessioned2021-07-15T09:33:07Z
dc.date.available2021-07-15T09:33:07Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/144349
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá mírou dynamického zatížení v okolí tramvajových výhybek. Tato problematika byla vyhodnocována na základě naměřených dat in-situ v kolmém profilu k jazyku výhybky. Měření probíhalo na pěti lokalitách digitální třísložkovou záznamovou aparaturou BRS-32. Zpracování naměřených hodnot bylo prováděno v programu BR Monitor. Z hodnot byly vytvořeny grafy průběhu vibrací v horninovém prostředí od zdroje seismického impulzu v závislosti na vzdálenosti. Následně z těchto bodů byly vytvořeny útlumové křivky. Součástí práce je představení tramvajového vozového parku města Ostrava. Na zkoumaných lokalitách byl proveden geologický průzkum a následně byly vyhotoveny v programu RockWorks 3D modely a řezy zájmovou oblastí.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis deals with the degree of dynamic load in the vicinity of tram switches. This problem was evaluated on the basis of measured in-situ data in a perpendicular profile to the switch tongue. The measurements were performed at five locations with a digital three-component recording apparatus BRS-32. Processing of measured values was performed in the BR Monitor program. Graphs of vibrations in the rock environment from the source of the seismic impulse as a function of distance were created from the values. Subsequently, attenuation curves were created from these points. Part of the work is a presentation of the tram fleet of the city of Ostrava. A geological survey was carried out at the investigated localities, and subsequently 3D models and sections of the area of interest were made in the RockWorks program.en
dc.format.extent5809648 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectSeismický impulzcs
dc.subjectpřípovrchová geologiecs
dc.subjecttramvajová dopravacs
dc.subjectjazyk výhybkycs
dc.subjectmaximální hodnoty amplitudycs
dc.subjecthodnota regresecs
dc.subjectSeismic impulseen
dc.subjectsubsurface geologyen
dc.subjecttram transporten
dc.subjectswitch languageen
dc.subjectmaximum amplitude valuesen
dc.subjectregression valueen
dc.titleDynamické zatížení v okolí tramvajových výhybekcs
dc.title.alternativeDynamic Load around Tramway Switchesen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereePinka, Miroslav
dc.date.accepted2021-05-25
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Fakulta stavebnícs
dc.description.department224 - Katedra geotechniky a podzemního stavitelstvícs
dc.thesis.degree-programStavební inženýrstvícs
dc.thesis.degree-branchGeotechnikacs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2712
dc.identifier.thesisSOU0084_FAST_B3607_3647R017_2021
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam