Show simple item record

dc.contributor.advisorHudeček, Leopold
dc.contributor.authorAdamcová, Markéta
dc.date.accessioned2021-07-15T09:33:55Z
dc.date.available2021-07-15T09:33:55Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/144426
dc.description.abstractÚkolem této bakalářské práce je zhodnocení technického stavu a návrh optimalizace železniční trati v řešeném úseku Vítkov-Budišov nad Budišovkou. Optimalizace trati je provedena ve dvou variantách. Minimalistická varianta se zabývá odstraněním vegetace v km 27,162 815 - km 39,168 518 a výměnou pražců v km 34,479 069 - km 35,479 069. Maximalistická varianta se zabývá návrhem přeložky trati v km 34,950 017 - km 36, 425 214, která má za cíl zlepšení jízdních vlastností a zrychlení dopravy. Rovněž je řešena zastávka v obci Svatoňovice, která zpříjemní cestujícím čekání na vlakové spojení a ochrání je před nepříznivým počasím. Dále je řešeno zpřístupnění cesty k vlakovému nástupišti, která tak bude pohodlnější a bezpečnější.cs
dc.description.abstractThe task of this bachelor's thesis is to evaluate the technical condition and design of the optimization of the railway line in the solved area Vítkov-Budišov nad Budišovkou. Track optimization is performed in two variants. The minimalist variant deals with the removal of vegetation at km 27,162 815 - km 39,168 518 and the replacement of the sleepers at km 34,479 069 - km 35,479 069. The maximalist variant solves the design of relaying at km 34, 950 017 – km 36,425 214 which serves as improvement of riding characteristics and acceleration of traffic. In this tesis there is also evaluation of the stop in the village of Svatoňovice, which will serve as a simplification for the passengers to wait for a train connection and protects them from bad weather. Furthermore, there is evaluation of the access to the train platform, whick will make the access to the train more comfortable and safer.en
dc.format.extent18266498 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectNávrh optimalizacecs
dc.subjectzvýšení traťové rychlostics
dc.subjectskladba železničního svrškucs
dc.subjectrekonstrukce zastávekcs
dc.subjectoptimalizacecs
dc.subjectrychlostcs
dc.subjectosobní dopravacs
dc.subjectDesign of track alignment optimizationen
dc.subjectincrease the line speeden
dc.subjectcomposition of railway superstructureen
dc.subjectreconstruction of stopping pointsen
dc.subjectOptimizationen
dc.subjectspeeden
dc.subjectpassenger trafficen
dc.titleOptimalizace infrastruktury a provozu na trati Vítkov – Budišov nad Budišovkoucs
dc.title.alternativeOptimization of Infrastructure and Operation on the Railway Track Vítkov - Budišov nad Budišovkou.en
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeOžanová, Eva
dc.date.accepted2021-05-25
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Fakulta stavebnícs
dc.description.department227 - Katedra dopravního stavitelstvícs
dc.thesis.degree-programStavební inženýrstvícs
dc.thesis.degree-branchDopravní stavbycs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2712
dc.identifier.thesisADA0229_FAST_B3607_3647R020_2021
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record