dc.contributor.advisor | Kontriková, Lenka | |
dc.contributor.author | Šigut, Martin | |
dc.date.accessioned | 2021-07-15T09:34:44Z | |
dc.date.available | 2021-07-15T09:34:44Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/144584 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá projektem pravidelné mezikontinentální linky Praha – Chicago. V práci je popsána historie dálkových letů provozovaných z Československa a České republiky v minulosti, plánování a provedení dálkového letu, identifikace vhodného typu letounu a rámcové ekonomické zhodnocení projektovaného letu. K naplánování trasy dálkového letu byla využita veřejně dostupná aplikace SimBrief. Hlavní části bakalářské práce je matematický výpočet pomocí metody váženého součtu, který určil optimální letoun pro let na trase Praha – Chicago. Poslední kapitola se zabývá ekonomickým zhodnocením projektovaného letu, kde jsou započítány veškeré poplatky související s letem. | cs |
dc.description.abstract | The bachelor's thesis deals with the project of a regular intercontinental line Prague - Chicago. The work describes the history of long-haul flights operated from Czechoslovakia and the Czech Republic in the past, planning and execution of long-haul flights, identification of a suitable type of aircraft and general economic evaluation of the projected flight. The publicly available SimBrief application was used to plan a long-haul flight route. The main part of the bachelor's thesis is a mathematical calculation using the weighted sum method, which determined the optimal aircraft for the flight on the route Prague - Chicago. The last chapter deals with the economic evaluation of the designed flight, which includes all fees related to the flight. | en |
dc.format.extent | 3712747 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | ČSA | cs |
dc.subject | letoun | cs |
dc.subject | let | cs |
dc.subject | Praha | cs |
dc.subject | Chicago | cs |
dc.subject | Airbus | cs |
dc.subject | Boeing | cs |
dc.subject | plánování | cs |
dc.subject | ČSA | en |
dc.subject | aircraft | en |
dc.subject | flight | en |
dc.subject | Prague | en |
dc.subject | Chcicago | en |
dc.subject | Airbus | en |
dc.subject | Boeing | en |
dc.subject | flight planning | en |
dc.title | Projekt pravidelné mezikontinentální letecké linky Praha - Chicago | cs |
dc.title.alternative | Project of Regular Intercontinental Line Prague - Chicago | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Hořínka, Jiří | |
dc.date.accepted | 2021-06-09 | |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | 342 - Institut dopravy | cs |
dc.thesis.degree-program | Technologie letecké dopravy | cs |
dc.thesis.degree-branch | Technologie provozu letecké techniky | cs |
dc.description.result | velmi dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | |
dc.identifier.thesis | SIG0047_FS_B3712_3708R037_2021 | |
dc.rights.access | openAccess | |