dc.contributor.advisor | Šajdlerová, Ivana | |
dc.contributor.author | Petroš Puchýřová, Tereza | |
dc.date.accessioned | 2021-07-15T09:35:08Z | |
dc.date.available | 2021-07-15T09:35:08Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/144690 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá projektem rozvoje výuky automatizace na Střední škole elektrotechnické Na Jízdárně 30, Ostrava. V úvodu je představena obecná charakteristika řešené problematiky. Následně byly provedeny analýzy současného stavu, které obsahují informace o střední škole
a tvorbě projektu. Další analýzy obsahují vývoji počtu žáků v návaznosti na nábory, počet žáků v oboru elektro. Poslední analýza ukazuje na věkový problém pedagogických pracovníků. Pro nalezení projektových rizik na konkrétním daném projektu byly aplikovány tyto metody CPM a SWOT analýza. Na základě výsledku analýz současného stavu byly navrženy metodické kroky, které by měly pomoci při vytváření dalších projektů na středních školách. | cs |
dc.description.abstract | The diploma thesis deals with the project of development of teaching automation at the Secondary School of Electrical Engineering Na Jízdárně 30, Ostrava. The introduction presents the general characteristics of the problem. Subsequently, analyzes of the current situation were performed, which contain information about the high school and the creation of the project. Other analyzes include the development of the number of pupils in relation to recruitment, the number of pupils in the field of electronics. The last analysis points to the age problem of pedagogical staff. These CPM and SWOT analysis methods were applied to find project risks on a specific project. Based on the results of analyzes of the current situation, methodological steps were proposed, which should help in the creation of other projects at secondary schools. | en |
dc.format.extent | 2012119 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | projekt | cs |
dc.subject | analýzy | cs |
dc.subject | rizika | cs |
dc.subject | project | en |
dc.subject | analysis | en |
dc.subject | risks | en |
dc.title | Projekt rozvoje výuky automatizace na střední škole | cs |
dc.title.alternative | Secondary School Automation Teaching Development Project | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Nevima, Jan | |
dc.date.accepted | 2021-06-10 | |
dc.thesis.degree-name | Ing. | |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | 345 - Katedra mechanické technologie | cs |
dc.thesis.degree-program | Průmyslové inženýrství | cs |
dc.description.result | dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | |
dc.identifier.thesis | PUC0031_FS_N0715A270008_2021 | |
dc.rights.access | openAccess | |