dc.contributor.advisor | Široký, Jaromír | |
dc.contributor.author | Kořistka, Vojtěch | |
dc.date.accessioned | 2021-07-15T09:35:14Z | |
dc.date.available | 2021-07-15T09:35:14Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/144718 | |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce se zabývá rozborem průběhu jízdy nákladního vlaku. Zaměřuje se především na jednotlivé rozjezdy a zastavení, výpočet okamžitých a středních zrychlení a na vizualizaci zrychlujících a brzdných křivek. Pozoruje také stabilitu chování strojvedoucího při ovládání rychlosti vozidla pomocí elektronického záznamového zařízení. Z výstupu elektronického rychloměru byly sestrojeny křivky zrychlení. Jejich analýzou bylo zjištěno, že zrychlení v závislosti na dráze a rychlosti má při rozjezdech a zastaveních podobné rysy. | cs |
dc.description.abstract | This bachelor's thesis deals with the analysis of a cargo train ride process. It focuses mainly on individual train starts and stops, the calculation of instantaneous and average acceleration and the visualization of acceleration and braking curves. It also observes the stability of the train driver's behaviour when controlling the vehicle speed, using an electronic recording device. Acceleration curves were constructed from the output of the electronic speedometer. Curves' analysis revealed that acceleration depending on trajectory and speed has similar features during starts and stops. | en |
dc.format.extent | 2692342 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Analýza | cs |
dc.subject | elektronický rychloměr | cs |
dc.subject | mimořádná událost | cs |
dc.subject | rozjezd vlaku | cs |
dc.subject | zastavení vlaku | cs |
dc.subject | zrychlení. | cs |
dc.subject | Analysis | en |
dc.subject | electronic speedometer | en |
dc.subject | railway incidents | en |
dc.subject | train departure | en |
dc.subject | train stop | en |
dc.subject | acceleration. | en |
dc.title | Analýza mimořádné události v drážní dopravě | cs |
dc.title.alternative | Railway Incidents Analysis | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Maikranz, Petr | |
dc.date.accepted | 2021-06-08 | |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | 342 - Institut dopravy | cs |
dc.thesis.degree-program | Strojírenství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Dopravní technika a technologie | cs |
dc.description.result | velmi dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | |
dc.identifier.thesis | KOR0235_FS_B2341_2301R003_2021 | |
dc.rights.access | openAccess | |