dc.contributor.advisor | Teichmann, Dušan | |
dc.contributor.author | Šimela, Adam | |
dc.date.accessioned | 2021-07-15T09:35:22Z | |
dc.date.available | 2021-07-15T09:35:22Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/144752 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá možnostmi převádění železniční tratě ze zjednodušeného režimu řízení provozu podle předpisu SŽDC D3 na řízení podle předpisu SŽDC D1. V úvodu se pojednává o důvodech zavádění zjednodušeného režimu řízení provozu na tratích v minulosti a důvodech současného převádění těchto tratí do běžného režimu. Dále práce uvádí základní rozdíly v obou přístupech. Pro zvolený traťový úsek, na jehož části v současnosti probíhá řízení ve zjednodušeném režimu, jsou navrženy možné varianty řešení pro převedení do režimu D1. Na základě jejich porovnání z hlediska investičních nákladů a kapacity tratě je vybráno vhodné řešení s přihlédnutím na současné dopravně-provozní poměry. | cs |
dc.description.abstract | The bachelor's thesis deals with the possibilities of changing a railway line from a simplified mode of traffic control according to the SŽDC D3 regulation to control according to the SŽDC D1 regulation. The preface deals with the reasons for the instigation of a simplified traffic control mode on lines in the past and the reasons for the current transfer to the normal mode on these lines. Furthermore, the work presents the basic differences in both approaches. Possible variants of the solution for conversion to the D1 mode are proposed for the selected line section, on the part of which the control is currently in the simplified mode. Based on their comparison in terms of investment costs and line capacity, a suitable solution is selected, considering the current traffic-operational conditions. | en |
dc.format.extent | 2603059 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | zabezpečovací zařízení | cs |
dc.subject | dopravna D3 | cs |
dc.subject | železniční stanice | cs |
dc.subject | nákladiště | cs |
dc.subject | zastávka | cs |
dc.subject | railway safety device | en |
dc.subject | D3 operating control point | en |
dc.subject | railway station | en |
dc.subject | loading yard | en |
dc.subject | railway stop | en |
dc.title | Změna režimu řízení provozu na vybrané železniční trati | cs |
dc.title.alternative | Change of Traffic Control Mode on Selected Railway Line | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Březina, Edvard | |
dc.date.accepted | 2021-06-08 | |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | 342 - Institut dopravy | cs |
dc.thesis.degree-program | Strojírenství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Dopravní technika a technologie | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | |
dc.identifier.thesis | SIM0305_FS_B2341_2301R003_2021 | |
dc.rights.access | openAccess | |