Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorTeichmann, Dušan
dc.contributor.authorŠimela, Adam
dc.date.accessioned2021-07-15T09:35:22Z
dc.date.available2021-07-15T09:35:22Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/144752
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá možnostmi převádění železniční tratě ze zjednodušeného režimu řízení provozu podle předpisu SŽDC D3 na řízení podle předpisu SŽDC D1. V úvodu se pojednává o důvodech zavádění zjednodušeného režimu řízení provozu na tratích v minulosti a důvodech současného převádění těchto tratí do běžného režimu. Dále práce uvádí základní rozdíly v obou přístupech. Pro zvolený traťový úsek, na jehož části v současnosti probíhá řízení ve zjednodušeném režimu, jsou navrženy možné varianty řešení pro převedení do režimu D1. Na základě jejich porovnání z hlediska investičních nákladů a kapacity tratě je vybráno vhodné řešení s přihlédnutím na současné dopravně-provozní poměry.cs
dc.description.abstractThe bachelor's thesis deals with the possibilities of changing a railway line from a simplified mode of traffic control according to the SŽDC D3 regulation to control according to the SŽDC D1 regulation. The preface deals with the reasons for the instigation of a simplified traffic control mode on lines in the past and the reasons for the current transfer to the normal mode on these lines. Furthermore, the work presents the basic differences in both approaches. Possible variants of the solution for conversion to the D1 mode are proposed for the selected line section, on the part of which the control is currently in the simplified mode. Based on their comparison in terms of investment costs and line capacity, a suitable solution is selected, considering the current traffic-operational conditions.en
dc.format.extent2603059 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectzabezpečovací zařízenícs
dc.subjectdopravna D3cs
dc.subjectželezniční stanicecs
dc.subjectnákladištěcs
dc.subjectzastávkacs
dc.subjectrailway safety deviceen
dc.subjectD3 operating control pointen
dc.subjectrailway stationen
dc.subjectloading yarden
dc.subjectrailway stopen
dc.titleZměna režimu řízení provozu na vybrané železniční tratics
dc.title.alternativeChange of Traffic Control Mode on Selected Railway Lineen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeBřezina, Edvard
dc.date.accepted2021-06-08
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojnícs
dc.description.department342 - Institut dopravycs
dc.thesis.degree-programStrojírenstvícs
dc.thesis.degree-branchDopravní technika a technologiecs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2723
dc.identifier.thesisSIM0305_FS_B2341_2301R003_2021
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam