dc.contributor.advisor | Klempa, Martin | |
dc.contributor.author | Brichta, Jaromír | |
dc.date.accessioned | 2021-07-15T09:35:44Z | |
dc.date.available | 2021-07-15T09:35:44Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/144824 | |
dc.description.abstract | V předložené práci bude zkoumána deformační odezva ražeb průzkumného díla PAD4A. Toto průzkumné dílo je jedním ze 4 ražených průzkumných děl prováděných v rámci stavby trasy I.D metra v Praze, provozního úseku Pankrác – Depo Písnice.
První část práce seznámí s projektem průzkumných děl na trase I.D metra. V další části práce budou popsány geologické a hydrogeologické poměry zájmového území.
Následně bude zkoumána samotná deformační odezva ražeb průzkumného díla PAD4A na okolní horninové prostředí a povrch, s přihlédnutím k použité technologii ražeb a skutečnému postupu prací. Analyzován bude rovněž vliv prováděných injektáží na zlepšení geotechnických vlastností horninového prostředí na tuto deformační odezvu.
Výstupem práce bude shrnutí získaných poznatků a formulace doporučení pro realizace vlastní stanice metra Pankrác I.D. | cs |
dc.description.abstract | This thesis deals with deformation response of excavations of exploration work PAD4A. The exploration work is one of 4 excavated exploration works which are made within constructing metro line I.D in Prague, operating section Pankrác – Depo Písnice.
The first part of this thesis will introduce you project of exploration works on operating section Prague metro I.D. In the second part of this thesis there are going to be described geological and hydrogeological conditions of the interest area.
Then the deformation response itself will be investigated. Specifically, the deformation response of exploration work PAD4A on surrounded rock and surface, with assume to the used excavation technology and real work process. The influence of performed grouting will be also analyzed because of improvement geotechnical properties of rock on this deformation response.
The output of the work will be a summary of the findings and the formulation of recommendations for the implementation of its own metro station Pankrác I.D. | en |
dc.format.extent | 13532809 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | deformační odezva, PAD4, metro | cs |
dc.subject | deformation response, PAD4, metro line | en |
dc.title | Deformační odezva realizace průzkumného díla PAD4A v rámci stavby metra I.D v Praze | cs |
dc.title.alternative | Deformation Response of the Realization of the Exploration Work PAD4A within the Framework of the Construction of Metro I.D in Prague | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Kunz, Antonín | |
dc.date.accepted | 2021-05-28 | |
dc.thesis.degree-name | Ing. | |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakulta | cs |
dc.description.department | 541 - Katedra geologického inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-program | Geologické inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Geologické inženýrství | cs |
dc.description.result | velmi dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2735 | |
dc.identifier.thesis | BRI0036_HGF_N2110_2101T003_2021 | |
dc.rights.access | openAccess | |