Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKozel, Roman
dc.contributor.authorLandu, Lukáš
dc.date.accessioned2021-07-15T09:36:26Z
dc.date.available2021-07-15T09:36:26Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/144989
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá zjištěním zákaznické spokojenosti a navržením vhodným rozšířením služeb průmyslového areálu Dolní oblast Vítkovice ve městě Ostrava. Diplomová práce obsahuje dvě hlavní části, na teoretickou část a praktickou část. Teoretická část mé práce definuje pojmy jako jsou marketing a jeho význam, služby, zákazník, marketingový mix a měření zákaznické spokojenosti. Praktické část mé diplomové práce popisuje celý proces mého měření spokojenosti zákazníků, interpretuje výsledky mého zkoumání a navrhuje doporučení poskytovaným službám v Dolní oblasti Vítkovice.cs
dc.description.abstractThe diploma thesis deals with finding out about customers satisfaction and suggesting of ideal extending services of industrial site Dolní oblast Vítkovice in the city Ostrava. Diploma thesis is divided into two general parts, theoretical part and practical part. The theoretical part of my thesis defines terms like marketing and its meaning, services, customer, marketing mix and measuring customer satisfaction. The practical part of my diploma thesis describes whole process of my measuring customer satisfaction, interprets the results of my research and suggests the recommendation for provided services of Dolní oblast Vítkovice.en
dc.format.extent7284742 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMarketingcs
dc.subjectslužbacs
dc.subjectměření spokojenostics
dc.subjectprůmyslový areálcs
dc.subjectrespondentcs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectspokojenost.cs
dc.subjectMarketingen
dc.subjectserviceen
dc.subjectmeasuring customer satisfactionen
dc.subjectindustrial sitesen
dc.subjectrespondenten
dc.subjectcustomeren
dc.subjectsatisfaction.en
dc.titleMěření spokojenosti zákazníků Dolní oblasti Vítkovicecs
dc.title.alternativeMeasuring Customer Satisfaction in the Dolní oblast Vítkoviceen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeSchreierová, Tereza
dc.date.accepted2021-05-24
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.department545 - Katedra ekonomiky a systémů řízenícs
dc.thesis.degree-programNerostné surovinycs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a řízení v oblasti surovincs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2735
dc.identifier.thesisLAN0132_HGF_N2102_2102T001_2021
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam