Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorFasuga, Radoslav
dc.contributor.authorKořínek, Adam
dc.date.accessioned2021-11-08T12:19:58Z
dc.date.available2021-11-08T12:19:58Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/145582
dc.description.abstractThis diploma thesis deals with the analysis of possible solutions to record customer behaviour on a website and the implementation of a solution to process and visualize data according to behavioural patterns. The theoretical part focuses on the description of the most popular analytical tools to gather individual inputs and their comparison in the field of technical background, price and overall usability. The practical part utilizes the information gathered from the theoretical part. Informa- tion gathered using Google Analytics was analysed and inserted into an internal database. Based on gathered information, the operations are created to process customers’ behavioural patterns. If the customer is recognized, it analyses its previous behaviour on the website and determines recommended products. If the customer is not recognized, the functionality, given the time pe- riod, generates the general overview of customers’ behaviour. According to that functionality, the products and product segments for the recommendation are provided. Finally, all of the resulting information is presented on a web application interface, which is built on modern technologies and designed to provide possible future scalability. The resulting web application can then serve the marketing specialists or business owners to make business decisions.en
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá analýzou možných řešení pro zaznamenávání chování zákazníků na webových stránkách a následné implementaci softwarového řešení pro zpracování a vizualizaci dat podle vzorců chování. Teoretická část se zabývá popisem, v současnosti, nejznámějších analytických nástrojů pro zaznamenání jednotlivých vstupů uživatelů spolu s přidáním osobního názoru, srovnání technologií, ceny a obecném srovnání použitelnosti mezi nimi. V praktické části jsou využity infor- mace nasbírané z teoretické části. Informace nasbírané pomocí Google Analytics byly zanalyzovány a vloženy do interní databáze. Na základě nasbíraných dat jsou vytvořeny operace pro vyhodnocení vzorců v chování zákazníků. Pokud je zákazník rozeznán, zanalyzují se jeho předchozí kroky na stránce a vyhodnotí se produkty, které budou zákazníkovi doporučeny. Pokud zákazník rozeznán není, je vytvořena funkcionalita na analýzu obecného chování zákazníků na stránkách za dané ob- dobí. Podle této funkcionality jsou vyhodnoceny produkty a segmenty, které mohou být v daném období doporučovány. Na závěr jsou veškeré výsledky vizualizovány na administračním rozhraní webové aplikace, které je postaveno na moderních technologiích a navrženo pro možnou škálova- telnost aplikace. Výsledná webová aplikace může sloužit například marketingovým specialistům či podnikatelům pro rozhodování o budoucím chodu podniku.cs
dc.format.extent3634665 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoen
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectdiploma thesisen
dc.subjectdata analysisen
dc.subjectanalytical toolsen
dc.subjectweb applicationen
dc.subjectenterprise applicationen
dc.subjectdiplomová prácecs
dc.subjectdatová analýzacs
dc.subjectanalytické systémycs
dc.subjectwebová aplikacecs
dc.subjectenterprise aplikacecs
dc.titleMethodology for Collecting Behavioral and Search Preferences for the Purpose of Subsequently Adapting the Recommended Site Contenten
dc.title.alternativeMetodika shromažďování informací o chování a preferencích ve vyhledávání pro účely následné adaptace doporučeného obsahu webucs
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeStoklasa, Pavel
dc.date.accepted2021-08-10
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatikycs
dc.description.department460 - Katedra informatikycs
dc.thesis.degree-programInformační a komunikační technologiecs
dc.thesis.degree-branchInformatika a výpočetní technikacs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2724
dc.identifier.thesisKOR0220_FEI_N2647_2612T025_2021
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam