Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorFamfulík, Jan
dc.contributor.authorTomíček, Denis
dc.date.accessioned2021-11-08T12:20:32Z
dc.date.available2021-11-08T12:20:32Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/145641
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá metodikou počítačového simulování spalovacích motorů. V úvodu jsou srovnány dostupné a nejčastěji používané softwary. V následující části se nachází popis motoru Fabia 1,2 HTP včetně rozboru jednotlivých výrobních variant. Dále jsou zde uvedeny nejčastější problémy jednotlivých verzí. Další kapitola se zabývá samotnou simulací motoru, konkrétně verzí CGPA, v softwaru Engine Simulation od firmy Lotus Engineering. Po vyhodnocení simulace je provedena vlastní úprava výfukové soustavy tak, aby byly eliminovány negativní vlastnosti motoru a zároveň byl navýšen celkový výkon. Závěrečná kapitola se věnuje srovnání výchozího modelu a modelu s provedenými změnami.cs
dc.description.abstractThe diploma thesis deals with the methodology of computer simulation of combustion engines. In the introduction, there is a comparison of the available and most frequently used software. The Fabia 1.2 HTP engine is described in the following chapter, including an analysis of individual production variants. The most common problems of each version are listed as well. The next chapter deals with the engine simulation itself, specifically the CGPA version, in the Lotus Engineering software. After the simulation is assessed, a modification to the exhaust system made to eliminate the engine's negative characteristics and increase its performance is presented. Finally, the thesis concludes by comparing the initial model and the model with the changes made.en
dc.format.extent2508822 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectHTPcs
dc.subjectFabiacs
dc.subjectmodelcs
dc.subjectvýfuková soustavacs
dc.subjectoptimalizacecs
dc.subjectvýkoncs
dc.subjecttočivý momentcs
dc.subjectHTPen
dc.subjectFabiaen
dc.subjectmodelen
dc.subjectexhaust systemen
dc.subjectoptimalizationen
dc.subjectperformanceen
dc.subjecttorqueen
dc.titlePočítačová simulace motoru Fabia 1,2 HTPcs
dc.title.alternativeComputer Simulation of Fabia 1,2 HTP Engineen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeŠmiraus, Jakub
dc.date.accepted2021-08-23
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojnícs
dc.description.department342 - Institut dopravycs
dc.thesis.degree-programDopravní systémy a technikacs
dc.thesis.degree-branchDopravní technikacs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2723
dc.identifier.thesisTOM0286_FS_N1041A040002_S02_2021
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam