dc.contributor.advisor | Stolárik, Martin | |
dc.contributor.author | Samko, Filip | |
dc.date.accessioned | 2022-03-04T13:21:56Z | |
dc.date.available | 2022-03-04T13:21:56Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/145851 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá vyhodnocením chování dopravních násypů v rámci silnice I/37 Chrudim obchvat. Cílem diplomové práce je posouzení chování násypů stavby pomocí numerického modelování. Úvodní část diplomové práce je zaměřena na teorii problematiky násypových těles, jejich výstavby a monitoringu. Druhá praktická část diplomové práce je věnována problematice stavby obchvatu Chrudim a následné posouzení chování násypů pomocí numerického modelování vybraných profilů. Matematické modely jsou vytvořeny pomocí softwaru Plaxis 2D. V závěru diplomové práce jsou výsledky numerického modelování porovnány s výsledky monitoringu, které jsou vyhodnoceny ze skutečného měření sedání násypů pomocí hydrostatické nivelace. | cs |
dc.description.abstract | The Diploma Thesis deals with an evaluation of behavior of traffic embankments on the road I/37 in Chrudim. The main goal of Diploma Thesis is a rating of behavior of traffic embankments by the numerical modeling. The introduction of Diploma Thesis is based on the theory of the embankments, such as their monitoring and construction. Practical part of Diploma Thesis is about construction of bypass in Chrudim and evaluation of the traffic embankments by the numerical modeling of the selected profiles. Mathematical models are made in Plaxis 2D. In the end of Diploma Thesis are compared the results of numerical modelling with results of monitoring, which are evaluated from the real measurement of subsidence of traffic embankments by the hydrostatic leveling. | en |
dc.format.extent | 7609600 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Monitoring | cs |
dc.subject | násyp | cs |
dc.subject | zemní konstrukce | cs |
dc.subject | konsolidace | cs |
dc.subject | sedání | cs |
dc.subject | stabilita | cs |
dc.subject | numerický model | cs |
dc.subject | Plaxis 2D | cs |
dc.subject | Monitoring | en |
dc.subject | embankment | en |
dc.subject | earth structures | en |
dc.subject | monitoring | en |
dc.subject | consolidation | en |
dc.subject | subsidence | en |
dc.subject | stability | en |
dc.subject | numerical model | en |
dc.subject | Plaxis 2D | en |
dc.title | Geotechnický monitoring násypů v rámci silnice I/37 Chrudim obchvat | cs |
dc.title.alternative | Geotechnical Monitoring of Embankments within the Road I/37 Chrudim Bypass | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Petřík, Tomáš | |
dc.date.accepted | 2022-01-06 | |
dc.thesis.degree-name | Ing. | |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Fakulta stavební | cs |
dc.description.department | 224 - Katedra geotechniky a podzemního stavitelství | cs |
dc.thesis.degree-program | Stavební inženýrství - Geotechnika a podzemní stavitelství | cs |
dc.description.result | velmi dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2712 | |
dc.identifier.thesis | SAM0083_FAST_N0732A260005_2021 | |
dc.rights.access | openAccess | |