Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorJemelková, Simona
dc.contributor.authorSvoboda, Jarmil
dc.date.accessioned2022-09-01T07:19:33Z
dc.date.available2022-09-01T07:19:33Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/147094
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá určováním odstavných kolejí pro havarijní odstavování v rámci přepravy nebezpečných věcí a vysoce rizikových nebezpečných věcí dle RID. V úvodu práce je uvedeno teoretické vymezení řešené problematiky. Následně je provedena analýza přístupů k umisťování odstavných kolejí a analýza vybraných metod a nástrojů. Na základě provedených analýz je následně uveden návrh optimalizace odstavných kolejí, který obsahuje návrh kritérií a postup pro určování odstavných kolejí pro havarijní odstavování. Navržený postup je v závěru práce aplikován na vybrané území tří železničních stanic formou případové studie.cs
dc.description.abstractThis thesis deals with the determination of the lay-by tracks within the transportation of hazardous materials and high risk hazardous materials according to RID. In the introduction of this thesis, the terminology of the issue is introduced. Consequently, the analysis of approaches and methods for the determination of the lay-by tracks is made. Based on the analysis a proposal of optimizing the lay-by tracks is drawn up. The proposal is composed of criteria and process of the determination of the lay-by tracks. In conclusion, drawn up process was applied on the selected territories of three railway stations.en
dc.format.extent3074741 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectRIDcs
dc.subjectNebezpečné věcics
dc.subjectVysoce rizikové nebezpečné věcics
dc.subjectOdstavná kolejcs
dc.subjectRIDen
dc.subjectHazardous materialsen
dc.subjectHigh risk hazardous materialsen
dc.subjectLay-by tracken
dc.titleNávrh optimalizace odstavných kolejí na železniční sítics
dc.title.alternativeProposal for Optimizing the Lay-by Tracks within the Railway Networken
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeBrdíčko, Ondřej
dc.date.accepted2022-05-30
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Fakulta bezpečnostního inženýrstvícs
dc.description.department050 - Katedra ochrany obyvatelstvacs
dc.thesis.degree-programBezpečnostní plánovánícs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2720
dc.identifier.thesisSVO0188_FBI_N1032A020001_2022
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam