dc.contributor.advisor | Jemelková, Simona | |
dc.contributor.author | Svoboda, Jarmil | |
dc.date.accessioned | 2022-09-01T07:19:33Z | |
dc.date.available | 2022-09-01T07:19:33Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/147094 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá určováním odstavných kolejí pro havarijní odstavování v rámci přepravy nebezpečných věcí a vysoce rizikových nebezpečných věcí dle RID. V úvodu práce je uvedeno teoretické vymezení řešené problematiky. Následně je provedena analýza přístupů k umisťování odstavných kolejí a analýza vybraných metod a nástrojů. Na základě provedených analýz je následně uveden návrh optimalizace odstavných kolejí, který obsahuje návrh kritérií a postup pro určování odstavných kolejí pro havarijní odstavování. Navržený postup je v závěru práce aplikován na vybrané území tří železničních stanic formou případové studie. | cs |
dc.description.abstract | This thesis deals with the determination of the lay-by tracks within the transportation of hazardous materials and high risk hazardous materials according to RID. In the introduction of this thesis, the terminology of the issue is introduced. Consequently, the analysis of approaches and methods for the determination of the lay-by tracks is made. Based on the analysis a proposal of optimizing the lay-by tracks is drawn up. The proposal is composed of criteria and process of the determination of the lay-by tracks. In conclusion, drawn up process was applied on the selected territories of three railway stations. | en |
dc.format.extent | 3074741 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | RID | cs |
dc.subject | Nebezpečné věci | cs |
dc.subject | Vysoce rizikové nebezpečné věci | cs |
dc.subject | Odstavná kolej | cs |
dc.subject | RID | en |
dc.subject | Hazardous materials | en |
dc.subject | High risk hazardous materials | en |
dc.subject | Lay-by track | en |
dc.title | Návrh optimalizace odstavných kolejí na železniční síti | cs |
dc.title.alternative | Proposal for Optimizing the Lay-by Tracks within the Railway Network | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Brdíčko, Ondřej | |
dc.date.accepted | 2022-05-30 | |
dc.thesis.degree-name | Ing. | |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Fakulta bezpečnostního inženýrství | cs |
dc.description.department | 050 - Katedra ochrany obyvatelstva | cs |
dc.thesis.degree-program | Bezpečnostní plánování | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2720 | |
dc.identifier.thesis | SVO0188_FBI_N1032A020001_2022 | |
dc.rights.access | openAccess | |