dc.contributor.advisor | Jánošík, Ladislav | |
dc.contributor.author | Nováček, Vítězslav | |
dc.date.accessioned | 2022-09-01T07:19:39Z | |
dc.date.available | 2022-09-01T07:19:39Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/147130 | |
dc.description.abstract | Cílem diplomové práce je analyzovat a následně vyhodnotit dynamické jízdní charakteristiky zásahových požárních automobilů ze stanice Ostrava-Fifejdy a Nový Jičín. Charakterizuje hasební obvody z pohledu výjezdové činnosti a členitosti komunikací. Definuje bezpečnostní limity pomocí teoretických výpočtů, které následně porovnává se zjištěnými bezpečnostními limity z praktického výcviku na cvičném polygonu. Závěrečná část práce je věnována porovnání výsledků dynamických jízdních charakteristik vybraných zásahových automobilů z okresních měst Znojmo a Nový Jičín. | cs |
dc.description.abstract | The aim of the diploma thesis is to analyze and subsequently evaluate the dynamic driving characteristics of emergency fire trucks from the station Ostrava-Fifejdy and Nový Jičín. It characterizes firefighting districts from the point of view of firefighters departure activities and the segmentation of roads. It defines safety limits using theoretical calculations, which it then compares with the identified safety limits from practical training on the training polygon. The final part of the work is devoted to the comparison of the results of dynamic driving characteristics of selected emergency cars from the district cities of Znojmo and Nový Jičín. | en |
dc.format.extent | 2901015 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | dojezdové časy | cs |
dc.subject | prvovýjezdový vůz | cs |
dc.subject | brzdná dráha | cs |
dc.subject | pravotočivá a levotočivá zatáčka | cs |
dc.subject | polygon | cs |
dc.subject | jízdní parametry | cs |
dc.subject | driving times | en |
dc.subject | first-intervening vehicle | en |
dc.subject | breaking distance | en |
dc.subject | right-hand and left-hand turn | en |
dc.subject | polygon | en |
dc.subject | driving parameters | en |
dc.title | Vyhodnocení dynamických jízdních charakteristik zásahového požárního automobilu při jízdě k zásahu v Moravskoslezském kraji | cs |
dc.title.alternative | Evaluation of dynamic driving characteristics of an emergency fire truck while driving to an intervention in the Moravian-Silesian Region | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Kuczaj, Jiří | |
dc.date.accepted | 2022-05-31 | |
dc.thesis.degree-name | Ing. | |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Fakulta bezpečnostního inženýrství | cs |
dc.description.department | 030 - Katedra požární ochrany | cs |
dc.thesis.degree-program | Požární ochrana a průmyslová bezpečnost | cs |
dc.thesis.degree-branch | Technika požární ochrany a bezpečnosti průmyslu | cs |
dc.description.result | dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2720 | |
dc.identifier.thesis | NOV0420_FBI_N3908_3908T006_2022 | |
dc.rights.access | openAccess | |