Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorZavila, Ondřej
dc.contributor.authorKulhavá, Lucie
dc.date.accessioned2022-09-01T07:19:40Z
dc.date.available2022-09-01T07:19:40Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/147136
dc.description.abstractBakalářská práce je věnována objasnění podílu lidského faktoru na vzniku požáru u ultralehkých letounů při leteckých nehodách se zaměřením na vzájemnou interakci mezi dodržováním předepsaných nouzových postupů posádkou letounu a vznikem požáru, ať na zemi či ve vzduchu. V úvodu práce je stručný popis soustav, ve kterých je možnost vzniku požáru, příklady nouzových postupů pro posádku vybraných ultralehkých letounů při vzniku požáru, statistika požárů u vybraných ultralehkých letounů za časové období 10-ti let a jednotlivé metody k hodnocení chybovosti lidského faktoru v letectví. Hlavní část práce se zabývá přímo jednotlivými metodami k hodnocení chybovosti lidského faktoru a jejich aplikací na vybrané letecké nehody.cs
dc.description.abstractThe bachelor's thesis is devoted to clarifying the role of the human factor in the fire of microlight aircraft in air accidents, focusing on the interaction between the observance of prescribed emergency procedures by the aircraft crew and the occurrence of fire, whether on the ground or in the air. The introduction contains a brief description of systems in which there is a possibility of fire, examples of emergency procedures for the crew of selected microlight aircraft in the event of fire, fire statistics for selected microlight aircraft for a period of 10 years and individual methods to assess the error rate of the human factor in aviation . The main part of the work deals directly with individual methods for evaluating the error rate of the human factor and their application to selected air accidents.en
dc.format.extent1533427 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectlidský faktorcs
dc.subjectultralehký letouncs
dc.subjectpožárcs
dc.subjectnouzové postupycs
dc.subjectletecký motorcs
dc.subjecthuman factorsen
dc.subjectmicrolight aircraften
dc.subjectfireen
dc.subjectemergency proceduresen
dc.subjectaircraft engineen
dc.titlePožáry ultralehkých letounůcs
dc.title.alternativeFires of Microlightsen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeŠudrychová, Izabela
dc.date.accepted2022-05-24
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Fakulta bezpečnostního inženýrstvícs
dc.description.department030 - Katedra požární ochranycs
dc.thesis.degree-programPožární ochrana a průmyslová bezpečnostcs
dc.thesis.degree-branchTechnika požární ochrany a bezpečnosti průmyslucs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2720
dc.identifier.thesisKUL0101_FBI_B3908_3908R006_2022
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam