dc.contributor.advisor | Bernatík, Aleš | |
dc.contributor.author | Keprtová, Kamila | |
dc.date.accessioned | 2022-09-01T07:19:43Z | |
dc.date.available | 2022-09-01T07:19:43Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/147158 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se věnuje porovnání dvou forem školení bezpečnosti a ochrany zdraví při práci (BOZP), a to porovnání prezenčního školení a e-learningu. Práce nejprve poskytuje obecnou teoretickou orientaci v problematice školení BOZP, včetně právních souvislostí. Dále vyjmenovává a popisuje základní formy školení a rozšiřuje informace
o historii a současnou praxi ve školení BOZP. Samotný proces porovnávání forem školení je strukturován od popisu vybraných základních škol, pro něž bylo navrženo školení formou přednášky s prezentací a online kurzu, přes přípravu na dané školení a průběh obou forem školení k závěru. Závěrem práce je vyhodnocení úspěšnosti vyplněných testů a sledování efektivity vybraných forem školení. | cs |
dc.description.abstract | The diploma thesis deals with the comparison of two forms of occupational safety and health training (OSH), namely the comparison of full-time personal training and distance e-learning. The thesis first provides a general theoretical orientation in the field of health
and safety training, including legal context. The second part of the thesis lists and describes the basic forms of training and provides information on the history and current practice
in the occupational health and safety training. The process of training’s form comparison
is structured from the description of selected primary schools for which training was designed in the form of a lecture with presentation (full-time personal training) and online course (distance e-learning), through preparation for the training and the course of both forms of training at the end. At the end of the thesis I evaluate the success of completed tests and monitor the effectiveness of selected forms of training. | en |
dc.format.extent | 9899317 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Prezenční školení, e-learning | cs |
dc.subject | porovnání | cs |
dc.subject | bezpečnost a ochrana zdraví při práci | cs |
dc.subject | základní škola. | cs |
dc.subject | Full-time training | en |
dc.subject | e-learning | en |
dc.subject | comparison | en |
dc.subject | Occupational Safety and Health | en |
dc.subject | Elementary School. | en |
dc.title | Porovnání prezenčního školení a e-learningu v bezpečnosti a ochraně zdraví při práci | cs |
dc.title.alternative | Comparison of full-time training and e-learning in occupational safety and health | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Straka, Ivo | |
dc.date.accepted | 2022-06-02 | |
dc.thesis.degree-name | Ing. | |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Fakulta bezpečnostního inženýrství | cs |
dc.description.department | 040 - Katedra bezpečnosti práce a procesů | cs |
dc.thesis.degree-program | Bezpečnostní inženýrství | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2720 | |
dc.identifier.thesis | KEP0016_FBI_N1022A020002_2022 | |
dc.rights.access | openAccess | |