dc.contributor.advisor | Kissiková, Lenka | |
dc.contributor.author | Koprnová, Petra | |
dc.date.accessioned | 2022-09-01T07:19:45Z | |
dc.date.available | 2022-09-01T07:19:45Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/147171 | |
dc.description.abstract | Předložená diplomová práce se zabývá návrhem postupu pro aplikaci procesu řízení rizik týkající se změny železničního systému na stavbě modernizace železničního uzlu. Práce je rozdělena do dvou částí. V první části diplomové práce je uveden souhrn aktuálních poznatků týkajících se procesu řízení rizik v železničním systému. Zejména souhrn legislativy, vývoj stavu bezpečnosti na železnici a obecní zásady vztahující se na danou problematiku. Druhá část diplomové práce se zaměřuje na návrh pro aplikaci společné bezpečnostní metody na změny v železničním systému dle prováděcího nařízení komise (EU) č.402/2013 a následně také na samostatnou aplikaci na skutečné změny, které jsou navržené na stavbu modernizace železničního uzlu. Závěrem práce je vyhodnocení přijatelnosti rizik pomocí metody kodexu správné praxe a jednoznačného odhadu rizika. | cs |
dc.description.abstract | The submitted diploma thesis deals with the design of a procedure for the application of the risk management process related to the change of the railway system on the construction of the modernization of the railway junction. The work is divided into two parts. The first part of the thesis contains a summary of current knowledge about the risk management process in the railway system. In particular, a summary of legislation, the development of the state of railway safety and the general principles applicable to the issue. The second part of the diploma thesis focuses on the proposal for the application of the common safety method to changes in the railway system according to Commission Implementing Regulation (EU) No. 402/2013 and subsequently to a separate application to real changes that are proposed for the construction of the railway junction. The conclusion of the work is the evaluation of risk acceptability using the method of code of good practice and clear risk assessment. | en |
dc.format.extent | 1589551 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | proces řízení rizik | cs |
dc.subject | železniční systém | cs |
dc.subject | významné změny | cs |
dc.subject | proces CSM | cs |
dc.subject | kodex správné praxe | cs |
dc.subject | jednoznačný odhad rizika | cs |
dc.subject | hodnocení rizik | cs |
dc.subject | risk management process | en |
dc.subject | railway system | en |
dc.subject | significant changes | en |
dc.subject | process CSM | en |
dc.subject | code of good practice | en |
dc.subject | unambiguous risk assessment | en |
dc.subject | risk assessment | en |
dc.title | Návrh postupu pro aplikaci procesu řízení rizik týkající se změny železničního systému | cs |
dc.title.alternative | Proposal of a procedure for the application of the risk management process related to change of rail system | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Liberda, Radovan | |
dc.date.accepted | 2022-06-01 | |
dc.thesis.degree-name | Ing. | |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Fakulta bezpečnostního inženýrství | cs |
dc.description.department | 040 - Katedra bezpečnosti práce a procesů | cs |
dc.thesis.degree-program | Bezpečnostní inženýrství | cs |
dc.description.result | velmi dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2720 | |
dc.identifier.thesis | KOP0199_FBI_N1022A020002_2022 | |
dc.rights.access | openAccess | |