Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKissiková, Lenka
dc.contributor.authorKoprnová, Petra
dc.date.accessioned2022-09-01T07:19:45Z
dc.date.available2022-09-01T07:19:45Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/147171
dc.description.abstractPředložená diplomová práce se zabývá návrhem postupu pro aplikaci procesu řízení rizik týkající se změny železničního systému na stavbě modernizace železničního uzlu. Práce je rozdělena do dvou částí. V první části diplomové práce je uveden souhrn aktuálních poznatků týkajících se procesu řízení rizik v železničním systému. Zejména souhrn legislativy, vývoj stavu bezpečnosti na železnici a obecní zásady vztahující se na danou problematiku. Druhá část diplomové práce se zaměřuje na návrh pro aplikaci společné bezpečnostní metody na změny v železničním systému dle prováděcího nařízení komise (EU) č.402/2013 a následně také na samostatnou aplikaci na skutečné změny, které jsou navržené na stavbu modernizace železničního uzlu. Závěrem práce je vyhodnocení přijatelnosti rizik pomocí metody kodexu správné praxe a jednoznačného odhadu rizika.cs
dc.description.abstractThe submitted diploma thesis deals with the design of a procedure for the application of the risk management process related to the change of the railway system on the construction of the modernization of the railway junction. The work is divided into two parts. The first part of the thesis contains a summary of current knowledge about the risk management process in the railway system. In particular, a summary of legislation, the development of the state of railway safety and the general principles applicable to the issue. The second part of the diploma thesis focuses on the proposal for the application of the common safety method to changes in the railway system according to Commission Implementing Regulation (EU) No. 402/2013 and subsequently to a separate application to real changes that are proposed for the construction of the railway junction. The conclusion of the work is the evaluation of risk acceptability using the method of code of good practice and clear risk assessment.en
dc.format.extent1589551 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectproces řízení rizikcs
dc.subjectželezniční systémcs
dc.subjectvýznamné změnycs
dc.subjectproces CSMcs
dc.subjectkodex správné praxecs
dc.subjectjednoznačný odhad rizikacs
dc.subjecthodnocení rizikcs
dc.subjectrisk management processen
dc.subjectrailway systemen
dc.subjectsignificant changesen
dc.subjectprocess CSMen
dc.subjectcode of good practiceen
dc.subjectunambiguous risk assessmenten
dc.subjectrisk assessmenten
dc.titleNávrh postupu pro aplikaci procesu řízení rizik týkající se změny železničního systémucs
dc.title.alternativeProposal of a procedure for the application of the risk management process related to change of rail systemen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeLiberda, Radovan
dc.date.accepted2022-06-01
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Fakulta bezpečnostního inženýrstvícs
dc.description.department040 - Katedra bezpečnosti práce a procesůcs
dc.thesis.degree-programBezpečnostní inženýrstvícs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2720
dc.identifier.thesisKOP0199_FBI_N1022A020002_2022
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam