Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŘezáč, Filip
dc.contributor.authorKovařík, Jaromír
dc.date.accessioned2022-09-01T07:20:06Z
dc.date.available2022-09-01T07:20:06Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/147261
dc.description.abstractCílem této diplomové práce bylo zanalyzovat stav původní analogově-digitální telefonní ústředny a služeb. Tato ústředna byla uvedena do provozu více než před dvaceti lety a z tohoto důvodu bylo navrženo její modernizované řešení s využitím technologie VoIP. Hlavní náplní této práce bylo vytvořit několik návrhů na možnou modernizaci ústředny z pohledu technické a finanční náročnosti. Na základě rozhodnutí vedení společnosti, byla vybrána varianta kompletního přechodu do sítě VoIP. Byl vytvořen kompletní migrační plán na přechod telefonní infrastruktury; číslovacího plánu; služeb a doplnění dalších služeb, které nabízí pobočková ústředna Asterisk. Průběh procesu modernizace byl v této práci pečlivě zdokumentován a po spuštění ústředny do ostrého provozu byla testována její funkčnost.cs
dc.description.abstractThe topic of this diploma thesis is to analyze the state of the original analog-digital telephone exchange and services. This exchange was put into operation more than twenty years ago and for this reason was designed modernized solution using VoIP technology. The main topic of this thesis was to create several proposals for possible upgrade with concern of technical and financial possibilities. Company's management decided for a variant of a complete transition to the VoIP network. Based on this decision was created a complete migration plan for the upgrade of the telephone infrastructure; telephone flaps; services and much more services, which is offered by the Asterisk PBX. The transformation process was carefully documented in this thesis and the real full functionality of PBX was tested.en
dc.format.extent12479128 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectVoIPcs
dc.subjectSiemens HICOM 300cs
dc.subjectAsterisk PBXcs
dc.subjectPSTNcs
dc.subjectMigrace telefonní sítěcs
dc.subjectSIP Trunkcs
dc.subjectVoIPen
dc.subjectSiemens HICOM 300en
dc.subjectAsterisk PBXen
dc.subjectPSTNen
dc.subjectMigration of Telephony Networken
dc.subjectSIP Trunken
dc.titleŘešení telefonie administrativních budov s využitím technologie VoIPcs
dc.title.alternativeSolution for Telephony Interconnection for Office Buildings Using VoIP Technologyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKapičák, Lukáš
dc.date.accepted2022-08-11
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatikycs
dc.description.department440 - Katedra telekomunikační technikycs
dc.thesis.degree-programInformační a komunikační technologiecs
dc.thesis.degree-branchTelekomunikační technikacs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2724
dc.identifier.thesisKOV0189_FEI_N2647_2601T013_2022
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam