dc.contributor.advisor | Mrověc, Tomáš | |
dc.contributor.author | Kapera, Lukáš | |
dc.date.accessioned | 2022-09-01T07:20:15Z | |
dc.date.available | 2022-09-01T07:20:15Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/147288 | |
dc.description.abstract | Cílem této práce bylo zpracovaní teoretické rešerše z oblasti konstrukčních řešení výkonových zkušeben osobních vozidel a další zaměření na jejich ovládací zařízení, funkci a logiku. Dále provedení analýzy stávajícího řídicího systému vytipované výkonové válcové zkušebny s elektromagnetickým retardérem s označením PCT 300(FLA 203). Rovněž byly zjištěny rozsahy řídících signálů a zaznamenány do grafů a tabulek. Na závěr bylo navrženo koncepčního řešení nového řídicího systému s možností dynamického řízení zátěže zkušebny. | cs |
dc.description.abstract | The aim of this work was to process a theoretical search for solutions in the field of design solutions of performance testing laboratories of passenger cars and further focus on their control equipment, function and logic. Further analysis of the existing control system of the selected power roller chassis dynamometers test room with an electromagnetic retarder marked PCT 300. The ranges of the control signals were also determined and recorded in a graph and tables. Implementation of a conceptual solution of a new control system with the possibility of dynamic load control of the test room. | en |
dc.format.extent | 3282130 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Vozidlová válcová zkušebna | cs |
dc.subject | PCT300 | cs |
dc.subject | FLA 203 | cs |
dc.subject | dynamometr | cs |
dc.subject | vířivá brzda | cs |
dc.subject | točivý moment | cs |
dc.subject | výkon | cs |
dc.subject | Vehicles roller chassis dynamometer | en |
dc.subject | PCT300 | en |
dc.subject | FLA 203 | en |
dc.subject | dynamometer | en |
dc.subject | eddy current brake | en |
dc.subject | torque | en |
dc.subject | power | en |
dc.title | Koncept moderního řídicího systému výkonové válcové zkušebny s elektromagnetickým retardérem | cs |
dc.title.alternative | The Concept of a Modern Control System for Performance Dynamometer with an Electromagnetic Brake | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Klein, Tomáš | |
dc.date.accepted | 2022-05-30 | |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatiky | cs |
dc.description.department | 430 - Katedra elektroniky | cs |
dc.thesis.degree-program | Aplikovaná elektronika | cs |
dc.description.result | velmi dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2724 | |
dc.identifier.thesis | KAP0085_FEI_B0714A060012_2022 | |
dc.rights.access | openAccess | |