Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSkanderová, Lenka
dc.contributor.authorKostolný, Filip
dc.date.accessioned2022-09-01T07:20:22Z
dc.date.available2022-09-01T07:20:22Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/147307
dc.description.abstractThe aim of this bachelor's thesis is to implement an application for the evolution of 2-dimensional virtual creatures using evolutionary algorithms. The creatures are evolved to move from a start position to a target position on a selected non-trivial terrain. The user of the application can create the terrain with a terrain editor. This thesis is divided into a theoretical part and a practical part. The theoretical part briefly explores the topic of virtual creature design usable for evolution, describes the evolutionary algorithms and technologies used, and compares the possibilities of simulating the creatures and terrain in 2D and 3D spaces. The practical part describes the design and technological choices and the implementation of the application.en
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je implementace aplikace pro evoluci dvourozměrných virtuálních tvorů pomocí evolučních algoritmů. Tvorové jsou vyvíjeni tak, aby se pohybovali z výchozí pozice do cílové pozice na zvoleném netriviálním terénu. Uživatel aplikace může terén vytvořit pomocí editoru terénu. Tato práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se stručně zabývá tématem návrhu virtuálních tvorů využitelných pro evoluci, popisuje použité evoluční algoritmy a technologie a porovnává možnosti simulace tvorů a terénu ve 2D a 3D prostoru. Praktická část popisuje návrhové a technologické volby a implementaci aplikace.cs
dc.format.extent4088384 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoen
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectevolutionary algorithmsen
dc.subjectdifferential evolutionen
dc.subjectgenetic algorithmen
dc.subjectvirtual creatures evolutionen
dc.subjectterrainen
dc.subjectUnityen
dc.subjectterrain editoren
dc.subject2Den
dc.subjectcarsen
dc.subjectevoluční algoritmycs
dc.subjectdiferenciální evolucecs
dc.subjectgenetický algoritmuscs
dc.subjectevoluce virtuálních tvorůcs
dc.subjectteréncs
dc.subjectUnitycs
dc.subjecteditor terénucs
dc.subject2Dcs
dc.subjectautacs
dc.title2D Creatures Evolution Using Evolutionary Techniquesen
dc.title.alternativeEvoluce 2D individuí pomocí evolučních technikcs
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeFabián, Tomáš
dc.date.accepted2022-05-31
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatikycs
dc.description.department460 - Katedra informatikycs
dc.thesis.degree-programInformatikacs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2724
dc.identifier.thesisKOS0312_FEI_B0613A140014_2022
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam