dc.contributor.advisor | Platoš, Jan | |
dc.contributor.author | Spuchliak, Martin | |
dc.date.accessioned | 2022-09-01T07:20:28Z | |
dc.date.available | 2022-09-01T07:20:28Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/147322 | |
dc.description.abstract | Cílem bakalářské práce je implementovat hru Pong a pak ji převést za pomocí algoritmů na autonomní hraní. V práci jsou dvě implementace, jedna pomocí algoritmu QL který využívá Q-Table a
druhý pomocí algoritmu DQL který využívá DNN. Agent se bude učit proti neporazitelnému hráči
podle kterého by měl být schopen se naučit kopírovat jeho pohyby. | cs |
dc.description.abstract | The goal of the bachelor thesis is to implement the game Pong and then convert it to autonomous
play using algorithms. In this thesis there are two implementations one using QL algorithm which
uses Q-Table and the other using DQL algorithm which uses DNN. Agent will learn against an
unbeatable player according to which it should be able to learn to copy his moves. | en |
dc.format.extent | 10943691 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | sk | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Reinforced Learning | cs |
dc.subject | Q-Learning | cs |
dc.subject | Deep Q-Learning | cs |
dc.subject | Pong | cs |
dc.subject | Reinforced Learning | en |
dc.subject | Q-Learning | en |
dc.subject | Deep Q-Learning | en |
dc.subject | Pong | en |
dc.title | Hranie počítačových hier pomocou umelej inteligencie | sk |
dc.title.alternative | Hraní počítačových her pomocí umělé inteligence | cs |
dc.title.alternative | Playing Computer Games Using Artificial intelligence | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Svoboda, Radek | |
dc.date.accepted | 2022-05-30 | |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatiky | cs |
dc.description.department | 460 - Katedra informatiky | cs |
dc.thesis.degree-program | Informatika | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2724 | |
dc.identifier.thesis | SPU0048_FEI_B0613A140014_2022 | |
dc.rights.access | openAccess | |