dc.contributor.advisor | Skanderová, Lenka | |
dc.contributor.author | Večerík, Jiří | |
dc.date.accessioned | 2022-09-01T07:21:15Z | |
dc.date.available | 2022-09-01T07:21:15Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/147429 | |
dc.description.abstract | Cílem této bakalářské práce je návrh a implementace počítačové hry v programovacím jazyce Python, studium a následná implementace vybraných algoritmů pro vyhledávání nejkratší cesty, jejich znázornění ve hře a porovnání výsledků těchto algoritmů. Čtenář se z této práce dozví, k čemu slouží vyhledávání nejkratší cesty ve hrách, jaké algoritmy tento problém řeší, jak fungují a jak je lze implementovat. Dále se čtenář dozví, jak naprogramovat základní ovládání postavy ve hře a jak do hry zakomponovat základní mechaniky, jako je například útok, nebo sprint. | cs |
dc.description.abstract | The goal of this bachelor thesis is to design and develop a computer game in Python programming language, study and implementation of chosen algorithms for pathfinding, their demonstration in the computer game and comparison of the algorithms. The reader of this thesis will obtain knowledge about the idea behind shortest pathfinding in computer games, which algorithms solve this problem, how these algorithms work and how to implement them. The reader will also get to know the basic steering behaviour techniques and gaming mechanics, such as attacking or sprinting. | en |
dc.format.extent | 3377611 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | pathfinding | cs |
dc.subject | A* | cs |
dc.subject | DFS | cs |
dc.subject | BFS | cs |
dc.subject | dijkstra | cs |
dc.subject | IDA*' SMA* | cs |
dc.subject | HPA* | cs |
dc.subject | python | cs |
dc.subject | pygame | cs |
dc.subject | pathfinding | en |
dc.subject | A* | en |
dc.subject | DFS | en |
dc.subject | BFS | en |
dc.subject | dijkstra | en |
dc.subject | IDA*' SMA* | en |
dc.subject | HPA* | en |
dc.subject | python | en |
dc.subject | pygame | en |
dc.title | Algoritmy pro hledání nejkratší cesty v počítačových hrách | cs |
dc.title.alternative | Pathfinding Algorithms in Computer Games | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Svoboda, Radek | |
dc.date.accepted | 2022-05-30 | |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatiky | cs |
dc.description.department | 460 - Katedra informatiky | cs |
dc.thesis.degree-program | Informatika | cs |
dc.description.result | velmi dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2724 | |
dc.identifier.thesis | VEC0072_FEI_B0613A140014_2022 | |
dc.rights.access | openAccess | |