Show simple item record

dc.contributor.advisorSkanderová, Lenka
dc.contributor.authorVečerík, Jiří
dc.date.accessioned2022-09-01T07:21:15Z
dc.date.available2022-09-01T07:21:15Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/147429
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je návrh a implementace počítačové hry v programovacím jazyce Python, studium a následná implementace vybraných algoritmů pro vyhledávání nejkratší cesty, jejich znázornění ve hře a porovnání výsledků těchto algoritmů. Čtenář se z této práce dozví, k čemu slouží vyhledávání nejkratší cesty ve hrách, jaké algoritmy tento problém řeší, jak fungují a jak je lze implementovat. Dále se čtenář dozví, jak naprogramovat základní ovládání postavy ve hře a jak do hry zakomponovat základní mechaniky, jako je například útok, nebo sprint.cs
dc.description.abstractThe goal of this bachelor thesis is to design and develop a computer game in Python programming language, study and implementation of chosen algorithms for pathfinding, their demonstration in the computer game and comparison of the algorithms. The reader of this thesis will obtain knowledge about the idea behind shortest pathfinding in computer games, which algorithms solve this problem, how these algorithms work and how to implement them. The reader will also get to know the basic steering behaviour techniques and gaming mechanics, such as attacking or sprinting.en
dc.format.extent3377611 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectpathfindingcs
dc.subjectA*cs
dc.subjectDFScs
dc.subjectBFScs
dc.subjectdijkstracs
dc.subjectIDA*' SMA*cs
dc.subjectHPA*cs
dc.subjectpythoncs
dc.subjectpygamecs
dc.subjectpathfindingen
dc.subjectA*en
dc.subjectDFSen
dc.subjectBFSen
dc.subjectdijkstraen
dc.subjectIDA*' SMA*en
dc.subjectHPA*en
dc.subjectpythonen
dc.subjectpygameen
dc.titleAlgoritmy pro hledání nejkratší cesty v počítačových hráchcs
dc.title.alternativePathfinding Algorithms in Computer Gamesen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeSvoboda, Radek
dc.date.accepted2022-05-30
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatikycs
dc.description.department460 - Katedra informatikycs
dc.thesis.degree-programInformatikacs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2724
dc.identifier.thesisVEC0072_FEI_B0613A140014_2022
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record