dc.contributor.advisor | Kolář, Václav | |
dc.contributor.author | Chlebovský, Adam | |
dc.date.accessioned | 2022-09-01T07:21:44Z | |
dc.date.available | 2022-09-01T07:21:44Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/147484 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce je zaměřená na téma týkající se navyšování výkonů trakčních napájecích
stanic. Vychází z předpokladu, který poukazuje na limitní technickou způsobilost některých prvků
trakčních napájecích stanic v České republice.
Tato práce je orientovaná na způsoby a dimenzování napájení trakčních napájecích stanic
a dimenzování trakčního vedení. Dále jsou zde uvedeny trakční výpočty s ohledem na výhledovou
dopravu dle grafikonu vlakové dopravy. Vzhledem k nárůstu vlakové dopravy je nutné
dimenzovat trakční napájecí stanice na větší výkony. Pomocí simulací v programu OpenTrack
a OpenPowerNet je nasimulován řešený úsek. V poslední kapitole se vysvětluje vliv kvalitně
zpracované dokumentace na pozdější grafikon vlakové dopravy s ohledem na výkony hnacích
drážních vozidel. | cs |
dc.description.abstract | The diploma thesis is focused on a topic related to increasing the performance of traction
substations. It is based on an assumption that points to the limit technical capability of some
elements of traction substations in the Czech Republic.
This work is focused on methods and dimensioning of power supply of traction power stations
and dimensioning of traction lines. Furthermore, there are traction calculations with regard to
prospective traffic according to the train schedule. Due to the increase in train traffic, it is necessary
to dimension traction substations for higher outputs. The solved section is simulated using
simulations in OpenTrack and OpenPowerNet. The last chapter explains the influence of wellprocessed
documentation on the later schedule of train traffic with regard to the performance of
traction rail vehicles. | en |
dc.format.extent | 7767717 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Trakční napájecí stanice | cs |
dc.subject | trakční měnírna | cs |
dc.subject | napáječ | cs |
dc.subject | Traction substations | en |
dc.subject | traction converter | en |
dc.subject | power supply | en |
dc.title | Zvýšení výkonu trakční napájecí stanice | cs |
dc.title.alternative | The Increasing of Electrical Power of the Traction Substation | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Cigánek, Jiří | |
dc.date.accepted | 2022-05-31 | |
dc.thesis.degree-name | Ing. | |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatiky | cs |
dc.description.department | 410 - Katedra elektroenergetiky | cs |
dc.thesis.degree-program | Elektroenergetika | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2724 | |
dc.identifier.thesis | CHL0078_FEI_N0713A060003_2022 | |
dc.rights.access | openAccess | |