dc.contributor.advisor | Harach, Tomáš | |
dc.contributor.author | Drozd, Josef | |
dc.date.accessioned | 2022-09-01T07:21:50Z | |
dc.date.available | 2022-09-01T07:21:50Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/147497 | |
dc.description.abstract | Hlavní náplní mě práce je vyvinout řídící systém osvětlení do struktury vozidla s elektrickým pohonem a nahradit jím stávající jednotku. K hlubšímu probádání dané problematiky jsou zkoumány topologie osvětlovacích soustav v automobilech. Ty jsou doplněné o využívané světlené zdroje a komunikační protokoly v tomto odvětví včetně technologií AFS a pixel light. Z těchto poznatků a analýzy experimentálního vozu, včetně DemoCar, je sestaven návrh algoritmu LCU a implementován do vývojové desky s mikrokontrolérem Teensy 4.1. Funkčnost je experimentálně ověřena využitím maticovho čipu MAX25608. Ten komunikuje pomocí UART sběrnice s LCU, která zpracovává požadavky z nadřazené jednotky CCU komunikující skrze CAN-BUS. | cs |
dc.description.abstract | The main task of me is to develop a lighting control system to the structure of an electric vehicle and to replace it with an existing unit. Topologies of lighting systems in automobiles are investigated for a deeper study of the issue. These are complemented by the light sources used and communication protocols in the industry, including AFS and pixel light technologies. From this knowledge and analysis of the experimental car, including DemoCar, the LCU algorithm design is compiled and implemented in a development board with a Teensy 4.1 microcontroller. The functionality is experimentally verified using the MAX25608 matrix chip. It communicates via UART bus with the LCU, which processes requests from the superior CCU unit communicating via CAN-BUS. | en |
dc.format.extent | 2992982 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | BCM | cs |
dc.subject | CAN | cs |
dc.subject | DemoCar | cs |
dc.subject | LCU | cs |
dc.subject | MAX25608 | cs |
dc.subject | řídící jednotka osvětlení | cs |
dc.subject | Teensy 4.1 | cs |
dc.subject | UART | cs |
dc.subject | BCM | en |
dc.subject | CAN | en |
dc.subject | DemoCar | en |
dc.subject | LCU | en |
dc.subject | MAX25608 | en |
dc.subject | light control unit | en |
dc.subject | Teensy 4.1 | en |
dc.subject | UART | en |
dc.title | Vývoj aplikačního software osvětlovací soustavy demonstračního vozidla s elektrickým pohonem | cs |
dc.title.alternative | Development of Application Software for Lighting System of Demonstration Vehicle with Electric Drive | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Mrověc, Tomáš | |
dc.date.accepted | 2022-05-30 | |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatiky | cs |
dc.description.department | 430 - Katedra elektroniky | cs |
dc.thesis.degree-program | Automobilové elektronické systémy | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2724 | |
dc.identifier.thesis | DRO0094_FEI_B0713A060007_2022 | |
dc.rights.access | openAccess | |