dc.contributor.advisor | Harach, Tomáš | |
dc.contributor.author | Petr, Vojtěch | |
dc.date.accessioned | 2022-09-01T07:21:50Z | |
dc.date.available | 2022-09-01T07:21:50Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/147498 | |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce je zaměřena na vývoj systému steer-by-wire pro zadní nápravu experimentálního vozidla. Dle osnovy zadání je v úvodní částí seznámení s celkovou problematikou práce a na teoretické úrovni provedená samotná analýza návrhu koncepce systému Dalším krokem je praktická zástavba mechanické, komunikační a elektronické části systému do struktury vozidla podle přesného pracovního postupu. Dále probíhala návrh a realizace řídicího algoritmu s možností zadávání požadavků z nadřazeného řídicího systému v prostřední Matlab-Simulink. Následovala konečná fáze práce, kdy systém prošel částečným testováním pro ověření funkčnosti | cs |
dc.description.abstract | This bachelor thesis focuses on the development of a steer-by-wire system for the rear axle of an experimental vehicle. According to the outline of the assignment, the initial part of the thesis is an introduction to the overall issues of the thesis and an analysis of the design concept of the system on a theoretical level. The next step is the practical incorporation of the mechanical, communication and electronic parts of the system into the structure of the vehicle according to a precise workflow. Furthermore, the design and implementation of the control algorithm was carried out with the possibility of inputting requirements from the parent control system in the Matlab-Simulink environment. This was followed by the final phase of the work, where the system was partially tested to verify the functionality | en |
dc.format.extent | 2804127 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Steer-by-wire | cs |
dc.subject | OpenECU | cs |
dc.subject | Matlab | cs |
dc.subject | Simulink | cs |
dc.subject | CAN-BUS | cs |
dc.subject | ECU | cs |
dc.subject | Řízení zadní nápravy | cs |
dc.subject | Steer-by-wire | en |
dc.subject | OpenECU | en |
dc.subject | Matlab | en |
dc.subject | Simulink | en |
dc.subject | CAN-BUS | en |
dc.subject | ECU | en |
dc.subject | rear axle steering | en |
dc.title | Návrh a realizace systému steer-by-wire pro demonstrační vozidlo s elektrickým pohonem | cs |
dc.title.alternative | Design and Implementation of a Steer-by-wire System for a Demonstration Vehicle with Electric Drive | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Klein, Tomáš | |
dc.date.accepted | 2022-05-30 | |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatiky | cs |
dc.description.department | 430 - Katedra elektroniky | cs |
dc.thesis.degree-program | Automobilové elektronické systémy | cs |
dc.description.result | dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2724 | |
dc.identifier.thesis | PET0366_FEI_B0713A060007_2022 | |
dc.rights.access | openAccess | |