dc.contributor.advisor | Mrověc, Tomáš | |
dc.contributor.author | Dětský, Lukáš | |
dc.date.accessioned | 2022-09-01T07:21:56Z | |
dc.date.available | 2022-09-01T07:21:56Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/147522 | |
dc.description.abstract | Práce se zabývá teoretickým a praktickým rozborem testovacího zařízení HiL. Dále je cílem práce navrhnout a realizovat HiL pro aktualizaci automobilových jednotek. V první kapitole je popsán způsob využití zařízení HiL pro automobilový průmysl. Další kapitola pojednává o softwarových aplikacích, které jsou využívány pro testování na HiL zařízeních. Mezi ně patří modelování, simulace a programy se kterými se obvykle pracuje při testování. Dále je nahlíženo na hardwarovou realizaci HiLu a jeho komunikaci mezi jednotkami, simulací a PC stanicí. Praktická část se zabývá návrhem a konstrukcí HiL zařízení, pro aktualizaci testovacích jednotek. Poslední část se zabývá testování komunikace mezi řídicími jednotkami, simulací a schopnost aktualizací řídících jednotek, ke kterému zařízení HiL primárně slouží. | cs |
dc.description.abstract | The bachelor thesis deals with the theoretical and practical analysis of the HiL test equipment. Also, the aim of the bachelor thesis is to design and implement HiL for updating automotive units. The first chapter describes the application of HiL device for automotive industry. The next chapter describes the software programs that are used for testing on HiL devices. These include modeling, simulation, and programs that are typically worked with during testing. The hardware implementation of HiL and its communication between the units, simulation and PC station is also reviewed. The practical part deals with the construction of a HiL device, for updating the test ECUs. The last part focuses on testing the communication between the control units, the simulation and the ability to update the control units, which is what the HiL device is primary used for. | en |
dc.format.extent | 2629582 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | HiL | cs |
dc.subject | SiL | cs |
dc.subject | MiL | cs |
dc.subject | Automotive | cs |
dc.subject | Hardware | cs |
dc.subject | Software | cs |
dc.subject | Firmware | cs |
dc.subject | Simulace | cs |
dc.subject | Elektronická řídící jednotka (ECU) | cs |
dc.subject | VECTOR | cs |
dc.subject | V-model | cs |
dc.subject | Testování | cs |
dc.subject | HiL | en |
dc.subject | SiL | en |
dc.subject | MiL | en |
dc.subject | Automotive | en |
dc.subject | Hardware | en |
dc.subject | Software | en |
dc.subject | Firmware | en |
dc.subject | Simulation | en |
dc.subject | ECU | en |
dc.subject | VECTOR | en |
dc.subject | V-model | en |
dc.subject | Testing | en |
dc.title | Použití HIL testování při validaci elektronických komponentů automobilů | cs |
dc.title.alternative | Using HiL Testing in the Validation of Automotive Electronic Components | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Harach, Tomáš | |
dc.date.accepted | 2022-05-30 | |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatiky | cs |
dc.description.department | 430 - Katedra elektroniky | cs |
dc.thesis.degree-program | Automobilové elektronické systémy | cs |
dc.description.result | velmi dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2724 | |
dc.identifier.thesis | DET0006_FEI_B0713A060007_2022 | |
dc.rights.access | openAccess | |