Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMynář, Martin
dc.contributor.authorBureš, Michael
dc.date.accessioned2022-09-01T07:22:33Z
dc.date.available2022-09-01T07:22:33Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/147667
dc.description.abstractCílem této práce je analýza nástrojů marketingové komunikace Fakulty materiálově technologické Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostravy. V této práci jsou teoreticky zpracovány témata marketingové komunikace a marketingového mixu. Také je zde popsán proces marketingového výzkumu a princip SWOT analýzy. V praktické části je pak proveden marketingový výzkum a analýza nástrojů marketingové komunikace, které jsou nakonec shrnuty ve SWOT analýze. V poslední části jsou navrhnuta doporučení, která by měla pomoci k lepšímu řízení marketingové komunikace.cs
dc.description.abstractThe aim of this thesis is the analysis of marketing communication tools of the Faculty of Materials Science and Technology, VŠB – Technical University of Ostrava. The topics of marketing communication and marketing mix are theoretically elaborated in this thesis. The process of marketing research and the principle of SWOT analysis are also described here. Marketing research and analysis of marketing communication tools are performed in the practical part, which are finally summarized in the SWOT analysis. In the last part, recommendations are proposed that should help to better manage marketing communication.en
dc.format.extent1625011 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMarketingová komunikacecs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectMarketing communicationen
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectcommunication mixen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.subjectmarketing researchen
dc.titleMarketingová komunikace Fakulty materiálově-technologické vůči průmyslovým podnikůmcs
dc.title.alternativeMarketing Communication of Faculty of Materials Science and Technology with Industrial Companies in Order to Gain Quality Studentsen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeDrobíková, Klára
dc.contributor.refereeVilamová, Šárka
dc.date.accepted2022-06-08
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Fakulta materiálově-technologickács
dc.description.department634 - Katedra ekonomiky a managementu v průmyslucs
dc.thesis.degree-programManagement kvality a řízení průmyslových systémůcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a management v průmyslucs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2736
dc.identifier.thesisBUR0230_FMT_B0488A270001_S01_2022
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam