dc.contributor.advisor | Juránek, Martin | |
dc.contributor.author | Korecki, Petr | |
dc.date.accessioned | 2022-09-01T07:22:43Z | |
dc.date.available | 2022-09-01T07:22:43Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/147726 | |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce se zabývá řešením systému pohonu všech kol u osobních automobilů. Je navrhnut a naprogramován algoritmus pro rozdělování momentů na jednotlivá kola, který nahrazuje mechanický diferenciál. Praktická část práce zahrnuje montáž jednotlivých komponent a snímačů, které jsou potřeba k jeho řízení a správnou funkčnost algoritmu, na vozidlo. V neposlední řadě je vše otestováno na experimentálním vozidle a výsledky testů jsou zobrazeny v grafech. | cs |
dc.description.abstract | This thesis deals with the design of all wheel drive systém in passenger cars. An algorithm for distributing torque to individual wheels is designed and programmed, which replaces the mechanical differential. The practical part of the work includes the mounting of individual components and sensors on the vehicle, which are needed for its control and proper functionality of the algorithm. Last but not least, everything is tested on an experimental vehicle and the test results are shown in graphs. | en |
dc.format.extent | 4230032 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Čtyři nezávislé elektromotory | cs |
dc.subject | řídící jednotka | cs |
dc.subject | rozdělení kroutícího momentu | cs |
dc.subject | Four independent electric motors | en |
dc.subject | control unit | en |
dc.subject | distribution of torque | en |
dc.title | Řídicí jednotka pro vozidlo se čtyřmi nezávislými elektromotory | cs |
dc.title.alternative | Control unit for a vehicle with four independent electric motors | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Vaculín, Ondřej | |
dc.date.accepted | 2022-05-30 | |
dc.thesis.degree-name | Ing. | |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Fakulta materiálově-technologická | cs |
dc.description.department | 632 - Katedra materiálů a technologií pro automobily | cs |
dc.thesis.degree-program | Materiály a technologie pro automobilový průmysl | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2736 | |
dc.identifier.thesis | KOR0232_FMT_N0715A270004_2022 | |
dc.rights.access | openAccess | |