Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHofbruckerová, Zdenka
dc.contributor.authorRumpová, Lucie
dc.date.accessioned2022-09-01T07:22:43Z
dc.date.available2022-09-01T07:22:43Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/147731
dc.description.abstractBakalářská práce se věnuje analýze spokojenosti zákazníků v obchodě a e-shopu s alkoholem. Téma práce navazuje na jeden ze sedmi základních principů managmentu kvality a tím je princip zaměření na zákazníka. Cílem práce je zanalyzovat pomocí dotazníkového šetření zákazníkovu spokojenost a zaměřit se na možné nedostatky. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou definovány základní pojmy z oblasti řešené problematiky. V praktické části jsou analyzována data získaná dotazníkovým šetřením. Stanovené hypotézy jsou vyhodnoceny pomocí statistických metod. Přínosem práce je detailnější seznámení s potřebami a požadavky zákazníků nejen na sortiment, ale také na přidružené služby.cs
dc.description.abstractThe bachelor thesis deals with the analysis of customer satisfaction in the store and e-shop with alcohol. The topic of the thesis follows one of the seven basic principles of quality management and that is the principle of focusing on the customer. The aim of the work is to analyze the customer satisfaction using a questionnaire survey and focus on possible shortcomings. The bachelor thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part defines the basic concepts of the problem. The practical part analyzes the data obtained by the questionnaire survey. The established hypotheses are evaluated using statistical methods. The benefit of the work is a more detailed acquaintance with the needs and requirements of customers not only for the range, but also for associated services.en
dc.format.extent1718295 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectspokojenost, zákazník, loajalita, dotazovánícs
dc.subjectsatisfaction, customer, loyalty, questioningen
dc.titleAnalýza spokojenosti zákazníků vybrané společnostics
dc.title.alternativeAnalysis of Customer Satisfaction in a Selected Companyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeŽaludová, Kateřina
dc.date.accepted2022-06-06
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Fakulta materiálově-technologickács
dc.description.department639 - Katedra managementu kvalitycs
dc.contributor.consultantMach, Vojtěch
dc.thesis.degree-programManagement kvality a řízení průmyslových systémůcs
dc.thesis.degree-branchManagement kvalitycs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2736
dc.identifier.thesisRUM0038_FMT_B0488A270001_S02_2022
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam