Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorStolárik, Martin
dc.contributor.authorVach, Jiří
dc.date.accessioned2022-09-01T07:23:08Z
dc.date.available2022-09-01T07:23:08Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/147818
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá vlivem klimatických podmínek na seismická měření dynamické odezvy tramvajové dopravy. Problematika této práce byla vyhodnocena na základě naměřených dat v zastavěné oblasti Mariánské Hory a Hulváky. Měření probíhalo v létě při vysokých teplotách, po sněhové oblevě a deštích, a nakonec v zimě při nízkých teplotách. Pro měření byla použita digitální třísložková záznamová aparatura BRS-32. Následné zpracování naměřených dat proběhlo v programu BR Monitor. Ze získaných hodnot byly vyhotoveny grafy průměrné amplitudy rychlosti kmitání různých typů tramvajových souprav. Poté byly následně zpracovány grafy amplitudy rychlosti kmitání typu tramvaje s nejvyšší četností průjezdů při určité rychlosti. Součástí této práce bylo provedení rešerše geologického průzkumu dané lokality. Pro jedenáct získaných vrtů z geofondu, za pomoci České geologické služby, byly vyhotoveny dva litologické řezy.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis deal with the influence of climatic conditions on seismic measurements of the dynamic response of tram transport. The issue of this work was evaluated based on measured data in the built-up area of Marianske Hory and Hulvaky. The measurements took place in the summer at high temperatures, after a snowfall and rain, and finally in the winter at low temperatures. The BRS-32 digital three-component recording apparatus was used for the measurements. Subsequent processing of the measured data took place in the BR Monitor program. From the obtained data were created graphs based on average oscillation speed amplitudes of different types of trams sets. Afterward were created graphs based on oscillation speed amplitudes of a type of a tram with the highest frequency of passages at a certain speed. Part of this work is a geological survey of the site. Two lithological sections were made from eleven wells obtained from the geofond, with the help of the Czech Geological Survey.en
dc.format.extent4307182 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjecttramvajcs
dc.subjectklimatické podmínkycs
dc.subjectamplituda rychlosti kmitánícs
dc.subjectseismická měřenícs
dc.subjecttramen
dc.subjectclimatic conditionsen
dc.subjectthe amplitude of oscillation speeden
dc.subjectseismic measurementen
dc.titleVliv klimatických podmínek na seismická měření dynamické odezvy tramvajové dopravycs
dc.title.alternativeInfluence of Climatic Conditions on Seismic Measurements of Trams Dynamic Responseen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereePinka, Miroslav
dc.date.accepted2022-06-01
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Fakulta stavebnícs
dc.description.department224 - Katedra geotechniky a podzemního stavitelstvícs
dc.thesis.degree-programStavební inženýrstvícs
dc.thesis.degree-branchGeotechnikacs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2712
dc.identifier.thesisVAC0204_FAST_B3607_3647R017_2022
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam