Show simple item record

dc.contributor.advisorMahdalová, Ivana
dc.contributor.authorŽilavý, Filip
dc.date.accessioned2022-09-01T07:23:40Z
dc.date.available2022-09-01T07:23:40Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/147879
dc.description.abstractObsahem bakalářské práce je návrh variantního řešení organizace parkování a následné úpravy pozemních komunikací včetně komunikací pro pěší a vhodného vymezení prostoru pro nádoby na tříděný odpad pro bytové domy č. 2678 a 2679 v ulici Na Aleji ve Frýdku-Místku. Cílem práce je zvýšit počet odstavných a parkovacích stání pro osobní a lehká užitková vozidla a tím vyřešit stávající kapacitní deficit v této oblasti. Součástí práce je návrh 5 variant řešení, která mají navrhnout zlepšení uspořádání vozidel a zamezit parkování v rozporu se zákonem o silničním provozu. Následně jsou varianty multikriteriálně zhodnoceny. Z tohoto zhodnocení je vybrána nejvhodnější varianta, která zvyšuje kapacitu ze stávajících 16 míst na výsledných 92. Toto řešení je dále podrobně rozpracováno na úrovni odpovídající technické studii. Při návrhu variant je zanedbáno stávající vedení inženýrských sítí v řešené lokalitě.cs
dc.description.abstractThe content of the bachelor thesis is a proposal for a variant solution of parking organization and its subsequent modification of roads, including sidewalks and a suitable delimitation of space for containers for sorted waste for apartment buildings No. 2678 and 2679 in Na Aleji Street in Frýdek-Místek. The goal of the work is to increase the number of parking spaces for cars and light commercial vehicles and thus solve the existing capacity deficit in this area. Part of the work is the proposal of 5 variants of solutions, which are to propose improvements to the arrangement of vehicles and prevent parking in violation of the road traffic law. Subsequently, the variants are evaluated in a multi-criteria manner. From this evaluation, the most suitable variant is selected, which increases the capacity from the existing 16 places to the resulting 92. This solution is further developed in detail at the level corresponding to the technical study. When designing variants, the existing management of engineering networks in the solved locality is neglected.en
dc.format.extent5169403 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectParkovací a odstavná stánícs
dc.subjectparkovací věžcs
dc.subjectmultikriteriální zhodnocenícs
dc.subjectulice Na Alejics
dc.subjectFrýdek-Místekcs
dc.subjectParkingen
dc.subjectparking toweren
dc.subjectmulticriteria evaluationen
dc.subjectNa Aleji streeten
dc.subjectFrýdek-Místeken
dc.titleŘešení parkování v části ulice Na Aleji ve Frýdku-Místkucs
dc.title.alternativeParking Solution in a Part of Na Aleji Street in Frydek-Misteken
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeŠiroká, Zuzana
dc.date.accepted2022-06-01
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Fakulta stavebnícs
dc.description.department227 - Katedra dopravního stavitelstvícs
dc.thesis.degree-programStavební inženýrstvícs
dc.thesis.degree-branchDopravní stavbycs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2712
dc.identifier.thesisZIL0036_FAST_B3607_3647R020_2022
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record