dc.contributor.advisor | Široký, Jaromír | |
dc.contributor.author | Holaň, Patrik | |
dc.date.accessioned | 2022-09-01T07:24:02Z | |
dc.date.available | 2022-09-01T07:24:02Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/147954 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá tvorbou aplikace v dostupném výpočtovém prostředí pro výpočet parametrů pohybu vlaku na traťovém úseku pro potřeby konstrukce jízdních řádů a stanovení spotřeby. Teoretická část práce je věnována popisu předchozích způsobů řešení tachogramu jízdy vlaku a teoretické jízdní doby. Dále se teoretická část zabývá analýzou podmínek pohybu vlaku na traťovém úseku. Praktická část práce je věnována návrhu řešení vstupních parametrů, návrhu konstrukce tachogramu jízdy vlaku a stanovení spotřeby. Praktická část práce se také věnuje realizací aplikace použitelné v praxi dopravce pro výpočet parametrů pohybu vlaku, do které jsou implementovány navržené řešení. Závěr práce je věnován validaci navržené aplikace na dvou traťových úsecích a provozně technickému zhodnocení navrženého systému. | cs |
dc.description.abstract | The master thesis deals with the creation of an application in an available computing environment for the calculation of train movement parameters on the track section for the needs of timetable design and consumption determination. The theoretical part is devoted to the description of previous ways of solving the train running tachogram and theoretical running time. Furthermore, the theoretical part deals with the analysis of train movement conditions on the track section. The practical part is devoted to the design of input parameters, the design of the train running tachogram and determination of consumption. The practical part of the work is also devoted to the implementation of an application usable in the carrier's practice to calculate the parameters of the train movement and in which the proposed solutions are implemented. The conclusion of the thesis is devoted to the validation of the proposed application on two track sections and the operational and technical evaluation of the proposed system. | en |
dc.format.extent | 4076369 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | systém | cs |
dc.subject | tachogram | cs |
dc.subject | spotřeba | cs |
dc.subject | vlak | cs |
dc.subject | trať | cs |
dc.subject | system | en |
dc.subject | tachogram | en |
dc.subject | consumption | en |
dc.subject | train | en |
dc.subject | track | en |
dc.title | Návrh a realizace systému konstrukce tachogramu jízdy vlaku | cs |
dc.title.alternative | Design and Realization of Train Running Tachogram | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Grenčík, Juraj | |
dc.date.accepted | 2022-06-09 | |
dc.thesis.degree-name | Ing. | |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | 342 - Institut dopravy | cs |
dc.thesis.degree-program | Dopravní systémy a technika | cs |
dc.thesis.degree-branch | Dopravní technika | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | |
dc.identifier.thesis | HOL0392_FS_N1041A040002_S02_2022 | |
dc.rights.access | openAccess | |