dc.contributor.advisor | Graf, Vojtěch | |
dc.contributor.author | Krump, Štěpán | |
dc.date.accessioned | 2022-09-01T07:24:12Z | |
dc.date.available | 2022-09-01T07:24:12Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/148010 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá řízením pravidelné údržby dopravního letounu. Konkrétně určením optimálního počtu zaměstnanců potřebných pro údržbu dopravního letounu. Řešení problematiky spočívá v sestavení kritické cesty projektu a stanovení optimálního počtu zaměstnanců pomocí lineárního matematického modelu. Důvodem k řešení této problematiky jsou personální úspory a efektivní průběh procesu těžké údržby a tvorba nástroje pro plánování údržby. Obsahem práce je charakteristika průběhu údržby dopravního letounu, sestavení síťových grafů procesu údržby, tvorba lineárního matematického modelu pro plánování personálního zabezpečení provedení údržby letounu. Lineární matematický model je experimentálně ověřen a aplikován na jednotlivé modelové situace. | cs |
dc.description.abstract | This master thesis deals with management of commercial aircraft maintenance process. Specifically, by determination of the optimal staff quantity necessary for aircraft maintenance. Solution of this issue is based on critical path method and calculation of necessary staff quantity for commercial aircraft maintenance process by mathematical model. Reasons for solving this issue are staff savings, effective heavy maintenance process and creation of a supporting decision tool for maintenance planning. The thesis consists of a description of an aircraft maintenance process and its staff requirements, creation of a flow chart of aircraft maintenance process and a mathematical model for planning of staff requirements of an aircraft maintenance process. The mathematical model is then applied on different model situations and results are discussed. | en |
dc.format.extent | 2916482 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | letectví | cs |
dc.subject | matematický model | cs |
dc.subject | pracovníci | cs |
dc.subject | údržba letounu | cs |
dc.subject | aviation | en |
dc.subject | mathmetical model | en |
dc.subject | staff | en |
dc.subject | aircraft maintenance | en |
dc.title | Optimalizace počtu zaměstnanců pro pravidelnou údržbu letounu | cs |
dc.title.alternative | Optimization of Workers Quantity Using Mathematical Model | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Krystyn, Jan | |
dc.date.accepted | 2022-06-07 | |
dc.thesis.degree-name | Ing. | |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | 342 - Institut dopravy | cs |
dc.thesis.degree-program | Dopravní systémy a technika | cs |
dc.thesis.degree-branch | Dopravní systémy | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | |
dc.identifier.thesis | KRU0146_FS_N1041A040002_S01_2022 | |
dc.rights.access | openAccess | |