Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorGraf, Vojtěch
dc.contributor.authorKrump, Štěpán
dc.date.accessioned2022-09-01T07:24:12Z
dc.date.available2022-09-01T07:24:12Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/148010
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá řízením pravidelné údržby dopravního letounu. Konkrétně určením optimálního počtu zaměstnanců potřebných pro údržbu dopravního letounu. Řešení problematiky spočívá v sestavení kritické cesty projektu a stanovení optimálního počtu zaměstnanců pomocí lineárního matematického modelu. Důvodem k řešení této problematiky jsou personální úspory a efektivní průběh procesu těžké údržby a tvorba nástroje pro plánování údržby. Obsahem práce je charakteristika průběhu údržby dopravního letounu, sestavení síťových grafů procesu údržby, tvorba lineárního matematického modelu pro plánování personálního zabezpečení provedení údržby letounu. Lineární matematický model je experimentálně ověřen a aplikován na jednotlivé modelové situace.cs
dc.description.abstractThis master thesis deals with management of commercial aircraft maintenance process. Specifically, by determination of the optimal staff quantity necessary for aircraft maintenance. Solution of this issue is based on critical path method and calculation of necessary staff quantity for commercial aircraft maintenance process by mathematical model. Reasons for solving this issue are staff savings, effective heavy maintenance process and creation of a supporting decision tool for maintenance planning. The thesis consists of a description of an aircraft maintenance process and its staff requirements, creation of a flow chart of aircraft maintenance process and a mathematical model for planning of staff requirements of an aircraft maintenance process. The mathematical model is then applied on different model situations and results are discussed.en
dc.format.extent2916482 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectletectvícs
dc.subjectmatematický modelcs
dc.subjectpracovnícics
dc.subjectúdržba letounucs
dc.subjectaviationen
dc.subjectmathmetical modelen
dc.subjectstaffen
dc.subjectaircraft maintenanceen
dc.titleOptimalizace počtu zaměstnanců pro pravidelnou údržbu letounucs
dc.title.alternativeOptimization of Workers Quantity Using Mathematical Modelen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKrystyn, Jan
dc.date.accepted2022-06-07
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojnícs
dc.description.department342 - Institut dopravycs
dc.thesis.degree-programDopravní systémy a technikacs
dc.thesis.degree-branchDopravní systémycs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2723
dc.identifier.thesisKRU0146_FS_N1041A040002_S01_2022
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam