dc.contributor.advisor | Bém, Jan | |
dc.contributor.author | Sukeník, Radek | |
dc.date.accessioned | 2022-09-01T07:24:27Z | |
dc.date.available | 2022-09-01T07:24:27Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/148083 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zaobírá analýzou a koncepčním návrhem lokomočního ústrojí pro soutěž URC a ERC. Práce je koncipována jako rešerše a na jejím základě je doporučen soutěžní podvozek. Prostřednictvím analýzy pravidel jednotlivých soutěži. A použitých konceptu soutěžních týmu z předešlých ročníku. Včetně dosažených výsledku během plnění soutěžních úkolu zúčastněných týmu. Je sestaven seznam parametru jednotlivých soutěžních úkolu a požadavkový list pro koncepční návrh lokomočního ústrojí. Dále jsou provedený analýzy současných podvozku pro výzkum ve vesmírném průmyslu a přidružených vědních disciplínách. Tyto podvozky jsou rozdělený podle konstrukce potažmo počtu kol a typu mechanizmu lokomoce. A na základě získaných poznatku je vybraná konstrukce, která poskytuje optimální stabilitu a schopnost překonávat členitosti terénu. | cs |
dc.description.abstract | The bachelor thesis deals with the analysis and conceptual design of the locomotion sub-system for the URC and ERC competition. The thesis is conceived as a research and on the basis of it a competition chassis is recommended. Through the analysis of the rules of each competition. And the used concept of competition teams from previous years. Including the results achieved during the performance of the competition tasks by the participating teams. A list of parameters of each competition task and a requirement sheet for the concept design of the locomotion Sub-system is compiled. In addition, analyses of current undercarriage for research in space industry and associated science disciplines are presented. These undercarriage are divided according to the design, hence the number of wheels and the type of locomotion mechanism. And based on the knowledge gained, a design is selected that provides optimum stability and ability to overcome rough terrain. | en |
dc.format.extent | 14899842 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Rover | cs |
dc.subject | lokomoční ústrojí | cs |
dc.subject | Podvozek | cs |
dc.subject | Mobilita | cs |
dc.subject | URC | cs |
dc.subject | ERC | cs |
dc.subject | Rover | en |
dc.subject | Locomotion | en |
dc.subject | undercarriage | en |
dc.subject | Mobility | en |
dc.subject | URC | en |
dc.subject | ERC | en |
dc.title | Lokomoční subsystém soutěžního roveru | cs |
dc.title.alternative | Locomotion Subsystem of the Competition Rover | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Pastor, Robert | |
dc.date.accepted | 2022-06-08 | |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | 354 - Katedra robotiky | cs |
dc.thesis.degree-program | Strojírenství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Robotika | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | |
dc.identifier.thesis | SUK0023_FS_B0715A270011_S07_2022 | |
dc.rights.access | openAccess | |