dc.contributor.advisor | Maršálek, Petr | |
dc.contributor.author | Bártek, Radim | |
dc.date.accessioned | 2022-09-01T07:24:35Z | |
dc.date.available | 2022-09-01T07:24:35Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/148126 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá konstrukční úpravou sériového nárazníku s unifikací jednotlivé nadstavby pro nákladní vozidlo Tatra T815-7.
Na začátku práce je provedena rešerše se zaměřením na vývoj vozidel modelové řady T815-7. Dále byl proveden podrobný rozbor jednotlivých dílů nárazníku a navrženy jednotlivé úpravy. Výsledná úprava byla zkontrolována pomocí simulačního výpočtového programu Ansys Workbench. Na konci byla zpracována výkresová dokumentace dle požadavků vedoucího práce. | cs |
dc.description.abstract | The diploma thesis deals with the design of a serial bumper with the unification of an individual superstructure for the Tatra T815-7 trucks.
At the beginning of the work, a search is performed focusing on the development of vehicles of the T815-7 model series. Furthermore, a detailed analysis of individual bumper parts was performed and individual modifications were proposed. The resulting adjustment was checked using the simulation calculation program Ansys Workbench. At the end, the drawing documentation was prepared according to the requirements of the supervisor. | en |
dc.format.extent | 4071768 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Nárazník | cs |
dc.subject | Tatra T815-7 | cs |
dc.subject | konzola | cs |
dc.subject | MKP | cs |
dc.subject | Modální analýza | cs |
dc.subject | Bumper | en |
dc.subject | Tatra T815-7 | en |
dc.subject | console | en |
dc.subject | MKP | en |
dc.subject | Modal analysis | en |
dc.title | Optimalizace předního nárazníku modernizované řady těžkých nákladních vozidel | cs |
dc.title.alternative | Optimized Front Bumper for Modernized Heavy Truck Range | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Havlík, Jiří | |
dc.date.accepted | 2022-06-06 | |
dc.thesis.degree-name | Ing. | |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | 347 - Katedra částí a mechanismů strojů | cs |
dc.thesis.degree-program | Strojní inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Konstrukční a procesní inženýrství | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | |
dc.identifier.thesis | BAR0407_FS_N2301_3909T001_40_2022 | |
dc.rights.access | openAccess | |