Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorTeichmann, Dušan
dc.contributor.authorHanzl, Daniel
dc.date.accessioned2022-09-01T07:24:36Z
dc.date.available2022-09-01T07:24:36Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/148137
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá plánovaním nákladní železniční přepravy. Cílem bakalářské práce je porovnat stávající způsob plánování nákladní přepravy s novým způsobem, a to zavedením informačního systému u zadaného železničního přepravce. Nový informační systém byl vytvořen na základě požadavků přepravce tak, aby se celý proces plánování zjednodušil, zrychlil, zefektivnil a snížily se finanční ztráty. Bakalářská práce charakterizuje samotného přepravce a na základě získaných poznatků porovnává oba způsoby plánování včetně zhodnocení nevýhod stávajícího systému a přínosů nového informačního systému. Zavedením nového informačního systému se sníží časová náročnost celého procesu plánování, sníží se podíl lidského faktoru, dojde k efektivnějšímu využití lidských zdrojů a tím i k nové organizační struktuře, a to vše bude ekonomickým přínosem pro zadaného železničního dopravce.cs
dc.description.abstractBachelor’s thesis deals with rail transport planning. Goal of the bachelor’s thesis is comparison of current methods of freight transport with the new method of implementation of information system. New information system was created based on requirements of transport company to simplify, speed up, streamline the process and reduce financial losses. In bachelor’s thesis is preformed the characteristic of the transport company. Based on findings, both methods of planning are performed. Including evaluation of the disadvantages of the current system and the benefits of the new information system. Implementation of the new information system is going to cause reduction of the time required for the planning process, reduction of the share of the human factor, increase the efficiency of the use of human resources and leads to new organization structure. All this is going to lead to economic benefits for the railway transport company.en
dc.format.extent2141506 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectželezniční nákladní přepravacs
dc.subjectporovnánícs
dc.subjectoptimalizacecs
dc.subjectinformační systémcs
dc.subjectplánovánícs
dc.subjectrail freight transporten
dc.subjectoptimalizationen
dc.subjectInformation Systemen
dc.subjectplanningen
dc.subjectComparationen
dc.titleKomparace způsobů plánování nákladní přepravycs
dc.title.alternativeComparison of Freight Planning Methodsen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeDorda, Michal
dc.date.accepted2022-06-06
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojnícs
dc.description.department342 - Institut dopravycs
dc.thesis.degree-programStrojírenstvícs
dc.thesis.degree-branchDopravní technika a technologiecs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2723
dc.identifier.thesisHAN0290_FS_B2341_2301R003_2022
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam