Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPospíšil, Jiří
dc.contributor.authorŠanca, Adam
dc.date.accessioned2022-09-01T07:25:05Z
dc.date.available2022-09-01T07:25:05Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/148298
dc.description.abstractPředmětem této práce je objasnění postupu geodetických prací při směrové a výškové úpravě prostorové polohy koleje. Teoretická část popisuje tramvajovou trať a její součásti, geometrické parametry koleje a způsoby jejich měření. Dále vysvětluje použité metody měření a objasňuje princip práce automatické strojní podbíječky. V praktické části jsou aplikovány teoretické poznatky na konkrétní stavbě. Jsou zde popsány přípravné, měřické a zpracovatelské práce, které je třeba provést, před předáním dat automatické strojní podbíječce. Na konci práce jsou, dle jednotlivých fází měření prostorové polohy koleje, zjištěné polohové a výškové odchylky vyhodnoceny a porovnány s projektovaným stavem koleje.cs
dc.description.abstractThe aim of this work is to clarify the procedure of geodetic works in the directional and height adjustment of the spatial position of the track. The theoretical part describes the tram line and its components, geometric parameters of the track and the measurement methods used. It also explains the measurement methods used and explains the principle of operation of the automatic machine jack. In the practical part, theoretical knowledge is applied to a specific building. The preparatory, measuring, and processing work that must be performed before the data can be transmitted to the automatic machine jack is described here. At the end of the work, according to the individual phases of measuring the spatial position of the track, the detected positional and height deviations are evaluated and compared with the projected state of the track.en
dc.format.extent4644188 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjecttramvajová traťcs
dc.subjectvytyčovací síťcs
dc.subjectprostorová poloha kolejecs
dc.subjectautomatická strojní podbíječkacs
dc.subjectměřící systém APKcs
dc.subjecttram lineen
dc.subjectdemarcation networken
dc.subjectspatial position of railway tracken
dc.subjectautomatic tamping machineen
dc.subjectmeasuring system APKen
dc.titleSměrová a výšková úprava prostorové polohy kolejí tramvajové trati Bohunice - Starý Lískoveccs
dc.title.alternativeDirectional and Height Adjustment of the Spatial Position of the Tramway Tracks Bohunice - Starý Lískovecen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeŠafář, Václav
dc.date.accepted2022-05-24
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.department544 - Katedra geodézie a důlního měřictvícs
dc.thesis.degree-programGeodézie a kartografiecs
dc.thesis.degree-branchInženýrská geodéziecs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2735
dc.identifier.thesisSAN0128_HGF_N3646_3646T007_2022
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam