Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorStaňková, Hana
dc.contributor.authorPerná, Aneta
dc.date.accessioned2022-09-01T07:25:23Z
dc.date.available2022-09-01T07:25:23Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/148392
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá vyhotovením dokumentace pro projekt vysokorychlostní tratě RS 1 VRT ve zvolených lokalitách. Jedná se o projektový stupeň DÚR neboli dokumentaci pro územní rozhodnutí. Investorem záměru je Správa železnic, státní organizace, a zhotovitelem mezinárodní sdružení firem, jehož členem je i projekční společnost SUDOP PRAHA a.s. První část práce se zabývá definováním pojmu vysokorychlostní trať a detailněji rozebírá specifika této problematiky. Dále popisuje podmínky výkonu zeměměřických prací pro Správu železnic, uvádí důležité předpisy a základní pojmy týkající se zásad bezpečné práce na železnici. Druhá část práce detailně popisuje plánovanou trať RS 1 VRT, požadavky na přesnost zaměření, vybrané lokality a jednotlivé etapy tvorby mapových podkladů. Předposlední kapitola se věnuje testování a zhodnocení dosažené přesnosti použitých metod.cs
dc.description.abstractThe diploma thesis deals with the preparation of documentation for the project of high-speed line RS 1 VRT in selected locations. This is the project level DÚR – documentation for ground planning decision. The project investor is Správa železnic, státní organizace and the contractor is an international association of companies, a member of which also includes the design company SUDOP PRAHA, a.s. The first part of the thesis deals with the definition of the term ‚high-speed line‘ and discusses the specifics of this issue in more detail. Furthermore, it describes the conditions for the performance of surveying for Správa železnic, lists important regulations, as well as basic concepts related to the principles of safe work on the railway. The second part of the thesis details the planned RS 1 VRT, the requirements for surveying accuracy, selected locations and individual stages of map development. The last but one chapter is devoted to testing and evaluating the accuracy of the methods used.en
dc.format.extent10189589 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectRS 1 VRTcs
dc.subjectvysokorychlostní traťcs
dc.subjectželezniční geodéziecs
dc.subjectmapové podkladycs
dc.subjectželezniční bodové polecs
dc.subjectMGEOcs
dc.subjectSadskács
dc.subjectNymburk.cs
dc.subjectRS 1 VRTen
dc.subjecthigh-speed tracken
dc.subjectrailway geodesyen
dc.subjectmap basesen
dc.subjectrailway point fielden
dc.subjectMGEOen
dc.subjectSadskáen
dc.subjectNymburk.en
dc.titleVyhotovení dokumentace pro projekt vysokorychlostní tratě RS 1 VRT ve zvolených lokalitáchcs
dc.title.alternativePreparation of Documentation for the Geodetic Base of Structure Design High-Speed Line RS 1 VRT in Selected Localitiesen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeHánek, Pavel
dc.date.accepted2022-05-24
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.department544 - Katedra geodézie a důlního měřictvícs
dc.thesis.degree-programGeodézie a kartografiecs
dc.thesis.degree-branchInženýrská geodéziecs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2735
dc.identifier.thesisPER0161_HGF_N3646_3646T007_2022
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam