Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKozel, Roman
dc.contributor.authorPekarčíková, Petra
dc.date.accessioned2022-09-01T07:25:35Z
dc.date.available2022-09-01T07:25:35Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/148456
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií Těžební unie České republiky. Hlavním cílem je analýza marketingové strategie za pomocí komunikačních prvků marketingového mixu. Na základě této analýzy jsou sepsány návrhy, jak může Těžební unie svou marketingovou strategii upravit. V teoretické části jsou sepsány a definovány základní pojmy, které se ke komunikační strategii vážou a nechybí ani charakteristika samotné Těžební unie. V praktické části je sepsána analýza současně nastavené strategie, na jejímž základě jsou vyhotoveny připomínky a návrhy na úpravu strategie.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis deals with the marketing strategy of the Mining Union of the Czech Republic. The main goal is to analyze the marketing strategy using the communication elements of the marketing mix. Based on this analysis, proposals are made on how the Mining Union can adjust its marketing strategy. The theoretical part describes and defines the basic concepts that are related to the communication strategy and there is also a description of the Mining Union itself. In the practical part is described an analysis of the current strategy, on which are comments and suggestions are made.en
dc.format.extent3499597 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectTěžební unie České republikycs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingová strategiecs
dc.subjectkomunikační strategiecs
dc.subjectMining union of the Czech Republicen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectmarketing strategyen
dc.subjectcommunication strategyen
dc.titleMarketingové strategie Těžební unie České republikycs
dc.title.alternativeMarketing strategies of the Mining Union of the Czech Republicen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeSmutek, Roman
dc.date.accepted2022-05-27
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.department545 - Katedra ekonomiky a systémů řízenícs
dc.thesis.degree-programNerostné surovinycs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a řízení v oblasti surovincs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2735
dc.identifier.thesisPEK0046_HGF_B2102_2102R001_2022
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam